نویسنده: محسن حقانی
// چهار شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

اولین تریلر رسمی بازی موبایل The Sun منتشر شد

اولین تریلر کامل و رسمی از بازی موبایل The Sun به سبک سری بازی Fallout، منتشر شد.

بای اندروید و آیفون The Sun به سبک نقش‌آفرینی‌ که داستان آن در جهانی پسا-آخرالزمانی جریان دارد، مدتی است که در دست ساخت قرار دارد. استودیوی سازنده پس از انتشار ویدیو کلیپ‌های کوتاه، اخیرا تریلری کامل و رسمی از بازی The Sun را منتشر کرده است که در آن، بازی امیدوارکننده به‌نظر می‌رسد.

همان‌طور که در تریلر زیر می‌توانید مشاهده کنید، بازی The Sun محیط‌ها و سرزمین‌هایی ویران‌شده را به تصویر می‌کشد که به‌نوعی یادآور سری بازی Fallout است. داستان بازی The Sun در سال ۲۰۵۰ میلادی جریان دارد؛ زمانی که تشعشعات خورشیدی سیاره‌ی زمین را به سرزمین‌های مخروبه‌ای تبدیل کرده است که در نتیجه‌ی آن، تعداد معدودی از انسان‌های باقی‌مانده در پناهگاه‌های پنهان، برای بقای خود تلاش می‌کنند. همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید، در پی وقوع این حادثه، سطح زمین به قسمت‌های بایر و بلا استفاده بسیار عظیمی تبدیل شده است.

برای دانلود تریلر از طریق سایت آپارات اقدام کنید

در بازی، انسان‌هایی وجود دارند که پس از وقوع تمام این اتفاقات، به سطح زمین بازگشته‌اند تا کشاورزی را از سر بگیرند و جوامع جدید را با قانون‌های جدید خلق کنند. شخصیت اصلی شما در بازی یکی از کسانی است که در همین جوامع متولد شده است. شما جهان بازی را برای به‌دست آوردن سلاح‌های متفاوت و تعاملات با دیگر انسان‌ها کاوش خواهید کرد. اینکه بازی The Sun به کیفیت دیگر بازی‌های پرچمدار این سبک مانند بازی Radiation Island برسد یا خیر را زمان مشخص خواهد کرد، اما چیزی که مشخص است این است که بازی می‌تواند در نهایت به یک اثر خوب و خوش‌ساخت تبدیل شود.

بازی The Sun در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های اندروید، iOS و ویندوز فون منتشر خواهد شد.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده