نویسنده: سارا مرتضوی
// یکشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ عرضه بازی نقش آفرینی The Sun اعلام شد

بازی نقش‌ آفرینی - پساآخرالزمانی The Sun قرار است اواخر ماه میلادی جاری برای پلتفرم‌های اندروید، ios و ویندوزفون منتشر شود.

بازی پسا آخرالزمانی The Sun در روزگاری جریان دارد که تشعشعات خورشیدی، دمای کره زمین را به شدت افزایش داده است. از طرفی دولت طبق معمول بسیار دیر وارد عمل شده و درنهایت نمی‌تواند مانع انتشار فاجعه در سراسر دنیا شود. از آن‌جایی که به دست آوردن آب و غذا به مشکلی اساسی در این دنیای پسآخرالزمانی تبدیل شده، همین امر باعث از هم پاشیدن جوامع گذشته شده و آشوب و گرسنگی در همه جا بیداد می‌کند.  

The Sun

از میان همین آشوب و بهم‌ریختگی، کم‌کم جوامع مستقل با قوانین مختلف شکل می‌گیرد و شخصیت اصلی داستان که شما نقش آن‌‌را بر عهده خواهید داشت، میان یکی از همین جوامع متولد شده است.

بازی اول شخص شوتر The Sun ‌تا حد زیادی به مجموعه بازی‌های محبوب و مشهور Fallout شباهت دارد و از طرف دیگر گرافیک بازی نیز قابل قبول به نظر می‌رسد.

بازی The Sun مدتی است در حال ساخت است و حالا آن‌طور که در اخبار بازی به گوش می‌رسد، این بازی پساآخرالزمانی قرار است در بازه زمانی ۲۲ تا ۲۶ آگوست (۳۱ مرداد تا ۴ شهریورماه) برای پلتفرم‌های اندروید، آیفون و ویندوز فون منتشر شود. خبر خوشحال کننده‌تر آن‌که گویا قابلیت بازی به صورت چند نفره نیز در بازی The Sun ‌موجود است و این بازی درنهایت قیمتی معادل یک تا دو دلار خواهد داشت.

شما می‌توانید تریلر بازی The Sun را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده