// چهار شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

جزییات آپدیت اکتبر Gears Of War 4 منتشر شد

استودیو The Coalition و Microsoft Studios جزییاتی از به‌روزرسانی ماه اکتبر بازی شوتر سوم-شخص Gears Of War 4 را منتشر کردند. 

استودیو The Coalition، سازنده بازی Gears of War 4 سرانجام از عرضه آپدیت ماه اکتبر این بازی خبر داد و جزییاتی از این به‌روزرسانی را اعلام کرد.

اولین و مهم‌ترین ویژگی این به‌روزرسانی همانند ماه‌های گذشته اضافه شدن ۲ نقشه جدید برای بخش چند نفره بازی است. اولین نقشه اضافه شده به بازی، نقشه Fuel Depot است که به صورت بازسازی‌ شده از بازی Gears Of War و Gears Of War 2 به بازی Gears Of War 4 راه پیدا کرده‌ است. سازندگان وعده داده‌اند که نقشه Fuel Depot درست همانند نسخه‌های پیشین هیجان انگیز باشد. اما دومین نقشه اضافه شده بازی، نقشه Lift Apex نام دارد که در وسط یک اقیانوس داخل یک کارخانه استخراج مواد قرار گرفته است.

نقشه‌های Fuel Depot و Lift Apex از همین امروز در دسترس کاربران دارای Season Pass قرار گرفته است، در حالی که دیگر کاربران باید تا روز ۸ آبان منتظر دریافت آپدیت بمانند.

استودیو The Coalition علاوه بر این، جزییات دیگری را نیز در مورد به‌روزرسانی اعلام کرده است که می‌توان به آغاز رویداد Halloween برای بخش چند نفره بازی از روز جمعه ۵ آبان اشاره کرد و به نظر می‌رسد باید منتظر رویارویی با شخصیت‌هایی که کدو تنبل روی سر خود گذاشته‌اند باشیم! رویداد‌های دیگری نیز برای بخش چند نفره در نظر گرفته شده است که در زمان مورد نظر، برای این بخش عرضه خواهند شد.

بازی Gears of War 4 در حال حاضر برروی کنسول  ایکس‌ باکس وان و ویندوز 10 در دسترس قرار دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده