// دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

ویژگی انحصاری بازی های Revelations سری Resident Evil برای نینتندو سوییچ

کمپانی کپکام اعلام کرده است که نسخه نینتندو سوییچ دو بازی Resident Evil: Revelations و Resident Evil: Revelations 2 دارای مینی‌گیم‌های اختصاصی خواهد بود.

اوایل مردادماه بود که نسخه مربوط به کنسول نینتندو سوییچ بازی Resident Evil: Revelations و بازی Resident Evil: Revelations 2 معرفی و پس از حدود دو ماه تاریخ انتشار آن‌ها اعلام شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، ناشر و سازنده بازی‌های مذکور، یعنی کمپانی Capcom مینی‌گیم‌هایی اختصاصی برای این نسخه در نظر گرفته است.

مینی گیم بازی Resident Evil: Revelations با نام Ghost Ship Panic شناخته می‌شود. این مینی‌گیم که سبک و سیاق کلاسیک و اولد اسکول دارد و از گرافیک پیکسلی بهره می‌برد، یک بازی تیر‌اندازی است. علاقه‌مندان می‌توانند در قالب صفحه‌های بارگذاری، مینی‌گیم ذکر شده را تجربه کنند و با کشتن دشمنان بازی از جمله Ooze ،Rachel Ooze و Scagdead امتیاز BP به‌دست بیاورند که در حالت Raid قابل استفاده خواهد بود. ویدیوی معرفی این مینی‌گیم را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

Ghouls 'n Homunculi نامی است که برای مینی‌گیم بازی Resident Evil: Revelations 2 در نظر گرفته شده است. مینی‌گیم مذکور از بازی Ghouls 'n Ghosts، محصول کمپانی کپکام که در سال ۱۹۹۰ روی دستگاه‌های مختلفی از جمله مگا‌ درایو، آمیگا و سگا مستر سیستم منتشر شده، الهام گرفته است. اما در مینی‌گیم Ghouls 'n Homunculi، به جای شخصیت شوالیه آرتور، بازیکنان در قالب بری برتون به کاوش جزیره‌ای پر از دشمنان عجیب و غریب می‌پردازند. همانند مینی‌گیم Ghost Ship Panic، با تجربه این مینی‌گیم پلتفرمر جوایزی در‌یافت خواهید کرد که در حالت Raid کاربرد دارند. ویدیوی مینی‌گیم مذکور در زیر قابل مشاهده است:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

سال ۲۰۱۲ مصادف بود با عرضه بازی Resident Evil: Revelations روی کنسول دستی 3DS که روی المان‌هایی همچون تلاش برای بقا، کاوش محیط و مبارزات سریع تمرکز دارد. پس از مدتی کمپانی کپکام به‌عنوان سازنده و ناشر تصمیم گرفت که امکان تجربه این بازی را برای طیف گسترده‌تری از مخاطبین فراهم کند و در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ پشتیبانی از پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس 360، پی سی، پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 را نیز به بازی اضافه کرد. در سال ۲۰۱۵ دنباله این بازی که لقب بیست و دومین بازی سری Resident Evil و دهمین بازی اصلی مجموعه را یدک می‌کشد، تحت عنوان Resident Evil: Revelations 2 به صورت اپیزودیک روی کنسول‌های سونی و مایکروسافت منتشر شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده