// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

تاریخ انتشار بازی های Revelations مجموعه Resident Evil برای سوییچ مشخص شد

کمپانی کپکام تاریخ انتشار بازی Resident Evil: Revelations و بازی Resident Evil 2: Revelations را برای سوییچ مشخص کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Resident Evil: Revelations را مشخص کرد. این بازی تحسین‌شده که در سبک بقا طراحی شده است در تاریخ ۷ آذرماه (۲۸ نوامبر) به کنسول نینتندو سوییچ راه پیدا خواهد کرد.

بر خلاف نسخه ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 این بازی، نسخه فیزیکی Revelations به همراه نسخه بعدی آن در قالب یک باندل به سوییچ راه پیدا می‌کند. این اولین بار است که شاهد راه‌یابی بازی‌های Resident Evil به کنسول نینتندو سوییچ هستیم. با این حال باندل یاد شده فقط شامل نسخه فیزیکی بازی Revelations می‌شود و بازی Resident Evil 2: Revelations به طور دیجیتالی در این باندل جای گرفته است و کاربران می‌توانند با وارد کردن کد دانلود، آن را روی کنسول‌ خود نصب کنند. نسخه فیزیکی این بازی ۴۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. همین‌طور کاربران می‌توانند هر یک از بازی‌های یاد شده را از فروشگاه نینتندو یعنی eShop با قیمت ۲۰ دلار خریداری و دانلود کنند.

Resident Evil Revelations

در ابتدا بازی Resident Evil: Revelation در سال ۲۰۱۲ با انتشارش روی کنسول 3DS خود را به دنیا نشان داد و پس از آن در همان سال برای پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، Wii U و پی سی پورت شد. در این بازی کاربران با کاراکتر‌های معروف این مجموعه یعنی جیل ولنتاین و کریس ردفیلد روبه‌رو خواهند شد که در کشتی متروکه‌ای که سراسر آن را موجودات و هیولا‌هایی فرا گرفته است، به دام افتاده‌اند. وقایع نسخه دوم این بازی بین بازی Resident Evil 5 و بازی Resident Evil 6 اتفاق می‌افتد.

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی Resident Evil، چندی پیش کپکام نسخه Gold Edition بازی Resident Evil 7 را معرفی کرد. این نسخه که در تاریخ ۲۱ آذرماه (۱۲ دسامبر) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی‌سی منتشر می‌شود، شامل DLC‌های این بازی یعنی Banned Footage Vol 1 ،Banned Footage Vol 2 و پایانی جدید برای Zoe می‌شود. همچنین در آن روز بسته الحاقی Not a Hero که تاخیر خورده بود، نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. گفتنی است که بازیکنان در بسته الحاقی Not A Hero در قالب شخصیت کریس رد‌فیلد، از اعضای Umbrella Corporation قرار خواهند گرفت.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده