// دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

فروش بازی Kamiko از مرز ۱۵۰ هزار نسخه روی نینتندو سوییچ عبور کرد

بازی مستقل Kamiko که در سبک آرکید و معمایی برای نینتندو سوییچ منتشر شده تا به امروز فروشی بالغ بر ۱۵۰ هزار نسخه داشته است.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سرکل اینترتینمنت (Circle Entertainment) اعلام کرد که فروش بازی Kamiko در فروشگاه eShop نینتندو سوییچ از مرز ۱۵۰ هزار نسخه عبور کرده است. ناشر Kamiko با انتشار پستی در توییتر این خبر را با طرفداران در میان گذاشت. در ادامه می‌توانید توییت وی را مشاهده کنید:

بازی Kamiko در فروشگاه eShop نینتندو از مرز ۱۵۰ هزار نسخه عبور کرد. حال موسیقی متن این بازی در آی‌تونز در دسترس قرار گرفته است.

لینک موسیقی متن بازی Kamiko در iTunes

Kamiko یکی از بازی‌های مستقل  و ارزان است که برای نینتندو سوییچ منتشر شده است. این بازی شما را در جایگاه یکی از سه کامیکو یا دوشیزه‌ها قرار می‌دهد و وظیفه شما این است که در طول هر مرحله با حل معما‌ها، Torriها را پشت سر بگذارید. توری‌ نام دروازه‌های سنتی در ژاپن است که مکانی مقدس محسوب می‌شود. گفتنی است که در طی مراحل شما با دشمنانی با ظاهر دیو روبرو خواهید شد که به باس‌‌فایت‌ها ختم می‌شوند. بازی Kamiko یک اثر سرگرم‌کننده و کوتاه است که با ویژگی‌های کنسول نینتندو سوییچ سازگاری دارد.

راه‌یابی بازی‌هایی با بودجه مناسب به فروشگاه eShop می‌تواند امری جالب به نظر برسد. ما این اواخر شاهد راه‌یابی بازی‌های مستقل و تحسین‌شده‌ای روی سوییچ بودیم که در آنها نام بازی Stardew Valley و بازی Flame in the Flood به چشم می‌خورد. همچنین با موفقیت بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle، احتمال دارد که در آینده آثار قدرتمند دیگری از سوی سازندگان شاهد باشیم. با اینکه هنوز یک سال از عرضه کنسول جدید نینتندو نگذشته است اما رفته رفته توجه جامعه بازیکنان به این کنسول بیشتر می‌شود و تا به امروز سوییچ عملکرد بهتری نسبت به کنسولی پیشین این کمپانی یعنی Wii U داشته است.

بازی Kamiko هم اکنون در فروشگاه دیجیتالی نینتندو یعنی eShop در دسترس است و کاربران می‌توانند با پرداخت ۴.۹۹ دلار این بازی را تجربه کنند.

برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید تریلر هنگام عرضه آن را در پایین تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

|


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده