نویسنده: سارا مرتضوی
// جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۸

تریلر زمان عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی NBA 2K18‌ منتشر شد

در تریلر زمان عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی NBA 2K18‌، شاهد نمایش ویژ‌گی‌های منحصربه‌فرد این بازی بسکتبال روی کنسول سوییچ هستیم.

کمپانی توکی اسپورتس (2K Sports) به‌تازگی تریلر زمان عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی NBA 2K18‌ را منتشر کرده است. شاید مهم‌ترین نکته این تریلر را بتوان در نمایش ویژگی‌های منحصربه‌فرد این بازی روی کنسول هیبریدی نینتندو دانست.

در این ویدیوی یک دقیقه‌ای، شاهد رقابت چهار بازیکن با یکدیگر در قالب تیم‌های دو نفره هستیم. البته تاکید ویژه‌ی این ویدیو درواقع بر ویژگی قابل حمل بودن کنسول نینتندو سوییچ است. علاوه بر نمایش سایر ویژگی‌های بازی روی این کنسول، در این تریلر به قابلیت بازی با یک جوی‌کان نیز اشاره شده است.

چندی پیش بود که اعلام شد نسخه سوییچ بازی NBA 2K18‌ از نرخ فریم پایین‌تری نسبت به سایر نسخه‌های کنسولی این بازی برخوردار است. علاوه بر این با اعلام حجم بازی به روی کنسول نینتندو سوییچ، معلوم شد که دارندگان این کنسول برای تجربه بازی NBA 2K18 نیاز به حافظه خارجی خواهند داشت. اگر از طرفداران بازی NBA 2K18‌ هستید، می‌توانید نگاهی به نقد این بازی از نگاه زومجی بیندازید و در کنار آن بررسی بازی از دید سایت‌های معتبر دنیا را نیز مطالعه کنید.

بازی  NBA 2K18‌ در حال حاضر برای کنسول‌های پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس 360، ایکس باکس وان و نیز پی سی و البته، کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است. شما می‌توانید لانچ تریلر این نسخه از بازی را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده