نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Top Seed Tennis Manager

در بازی موبایل Top Seed - Tennis Manager شما در نقش مدیر یک ورزشکار تنیس قرار خواهید گرفت و تنیسور مورد علاقه خود را پرورش می‌دهید.

بازی‌های موبایل بسیاری وجود دارند که بازیکن در نقش مدیر یک مجموعه ورزشی مانند مدیریت یک تیم باشگاهی فوتبال قرار می‌گیرد و مشغول به ساخت و مدیریت آن می‌شود. حال، استودیو Gaminho بازی اندروید و آیفون Top Seed - Tennis Manager را توسعه داده و منتشر کرده است که یک بازی در سبک شبیه‌سازی ورزش تنیس است و بازیکن مدیریت پرورش یک تنیسور را بر عهده می‌گیرد. بخش‌های گوناگون و متنوعی در بازی وجود دارند و بازیکن ساعت‌ها می‌تواند مشغول تجربه بازی Top Seed باشد. برای معرفی این بازی اندروید و آیفون همراه زومجی باشید.

Top Seed

Top Seed

بازی Top Seed دارای رابط کاربری ساده‌ای است

گیم‌پلی بازی آیفون Top Seed بدین‌گونه است که در ابتدا کاربر چهره بازیکن تنیس مورد نظر خود را طراحی می‌کند و پس از آن نام، نام خانوادگی، ملیت، راست‌دست یا چپ‌دست بودن تنیسور و چند موارد دیگر مربوط به او را انتخاب می‌کند. پس از این مرحله، بازیکن وارد بخش مدیریت تیم می‌شود. این بازی موبایل دارای چند بخش مختلف برای مدیریت از جمله بخش Staff و Training و Pro Tour و Tactics است. در بخش Staff بازیکن مربی‌های بدنساز، مربی تنیس، ماساژور، روانشناس و پزشک را برای تنیسور خود استخدام می‌کند تا بتواند سطح کیفی تنیسور را افزایش بدهد. بخش Training دارای آیتم‌های مختلفی برای تمرین دادن تنیسور است که بازیکن می‌تواند قدرت ضربات بک‌هند یا فورهند و دیگر موارد جسمانی را افزایش بدهد. در بخش Tactics تعدادی کارت بوستر برای تنیسور تعبیه شده است که بازیکن برای افزایش قدرت تنیسور از نظر فنی و جسمانی در هنگام اجرای مسابقات، می‌تواند از آنها استفاده کند تا شانس برنده شدن در مسابقات را افزایش بدهد. پس از انجام کارهای بخش‌های ذکر شده، تنیسور آماده نبرد با تنیسورهای مختلف بازی Top Seed می‌شود و بازیکن در بخش Pro Tour وارد تورنمنت‌های مختلفی با درجه‌های سختی مختلف می‌شود. بازیکن با انجام هر مسابقه، مقداری پول به‌عنوان جایزه دریافت خواهد کرد و با قهرمانی در هر تورنمنت، سطح کیفی تنیسور ارتقا پیدا می‌کند.

Top Seed

Top Seed

تنیسور پس از تمرینات متعدد، وارد تورنمنت‌های گوناگون می‌شود

گرافیک بازی Top Seed به صورت دوبعدی و انیمیشنی طراحی شده است و دارای رابط کاربری ساده‌ای است که بازیکن با چند دقیقه کار با بخش‌های مختلف بازی، با اصول و روند بازی آشنا می‌شود. موسیقی متن این بازی دارای تمی اکتیو و هیجانی است که فضای یک بازی ورزشی را به‌خوبی به بازیکن القا می‌کند. این بازی دارای سیستم خرید درون‌برنامه‌ای است که بازیکن برای افزایش سریع‌تر سطح فنی و جسمی تنیسور خود، می‌تواند در فروشگاه بازی آیتم‌های مختلفی از جمله سکه، توکن، نوشابه انرژی‌زا و کارت‌های بوستر ویژه با پول واقعی خریداری کند و آنها را برای تنیسور خود هزینه کند. همچنین، بازیکن با تماشای تبلیغات داخل بازی، مقدار قابل توجهی سکه، نوشابه انرژی‌زا و چند مورد دیگر را دریافت خواهد کرد.

Top Seed

Top Seed

بازی Top Seed - Tennis Manager یک بازی سرگرم‌کننده است که بازیکن می‌تواند مدتها از تجربه این بازی لذت ببرد. این بازی به طرفداران ورزش تنیس پیشنهاد می‌شود و آنها می‌توانند با رقابت در تورنمنت‌های مختلف به رتبه‌های قابل توجهی در بازی دست پیدا کنند. بازی Top Seed هم‌اکنون در فروشگاه گوگل‌پلی و اپ استور در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید از طریق لینک‌های پایین این بازی را دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Top Seed - Tennis Manager


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده