// یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۳

تریلر هنگام عرضه بازی Dungeons 3 منتشر شد

کمپانی Kalypso Media با انتشار تریلری طنزآمیز از بازی Dungeons 3، آن را برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی سی منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو رلم‌فورج (Realmforge) و کمپانی کالیپسو مدیا (Kalypso) آخرین پروژه خود یعنی بازی Dungeons 3 را، که سال گذشته معرفی شده بود، در اروپا برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی سی منتشر کرد. سازندگان ضمن اعلام این خبر، تریلر هنگام عرضه آن را با حال‌و‌هوای طنزآمیز منتشر کردند، طوری که در آن دست کاراکتر این بازی را می‌بینیم که در حالی که کنترل بازی را برعهده می‌گیرد به کاراکاتر‌های این بازی نیز سیلی وارد می‌کند.

بازی Dungeons 3 به‌زودی در تاریخ ۲۵ مهر ماه (۱۷ اکتبر) برای پلتفرم‌های یاد شده در ریجن آمریکا به طور فیزیکی و دیجیتالی نیز منتشر می‌شود. نسخه فیزیکی این بازی که Extremely Evil Edition نام دارد، بسته الحاقی Throne Room DLC را ضمیمه خود کرده است. از دیگر محتویات نسخه فیزیکی این بازی می‌توان به موسیقی متن و سه زیر لیوانی مخصوص با ظاهر بازی Dungoens 3 اشاره کرد.

اگر برای اولین بار است که نام بازی Dungeons 3 به گوشتان می‌خورد باید بدانید که این بازی در مورد یک ارباب دانجن است که به‌تازگی توانسته با جمع‌آوری نیرو‌های شیطانی، امپراطوری خود را برپا کند. حال وی قصد دارد که امپراطوی خود را گسترش دهد و با همکاری Thalya که کاراکتری الف از دنیای تاریک است، به نبرد با کاراکتر‌های خوب برود و آنها را شکست دهد. در این بازی شما با داشتن هزاران آیتم‌ مختلف به ساخت و ساز امپراطوری خود می‌پردازید و حتی کاربران می‌توانند با دوستانشان به تجربه حالت‌های Co-op این بازی بپردازند.

عملکرد دنیای این بازی شباهتی به سبک استراتژی هزمان (RTS) دارد که در کنار المان‌های بهبود‌ یافته در بخش چند نفره این بازی دیده می‌شود. بخش داستانی این بازی ۲۰ مرحله مختلف را در خود جای داده است که از سیستم Randomly Generated پشتیبانی می‌کند، طوری که کاربران در حین بازی با محتوای تکراری روبرو نخواهند شد. به نقل از سازندگان بازی مذکور بیش از ۲۰ ساعت گیم‌پلی را در خود جای داده است.

تریلر یاد شده را در ادامه مطلب می‌توانید تماشا و دانلود کنید. بازی Dungeons 3 هم اکنون در ریجن اروپا در دسترس است و در تاریخ ۲۵ مهر ماه در ریجن آمریکا منتشر خواهد شد.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده