نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

ولو تغییراتی در نقشه Dust 2 بازی Counter Strike اعمال کرد

اگر از جمله کاربران بازی Counter-Strike: Global Offensive هستید، از این پس تغییراتی را در نقشه محبوب Dust 2 مشاهده خواهید کرد.

طرفداران سری بازی‌های Counter-Strike قطعا با نقشه Dust 2 این بازی آشنا هستند؛ نقشه‌ای که به جرات می‌توان آن را محبوب‌ترین نقشه بازی دانست که از اولین نسخه‌ها در این سری وجود داشته است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی ولو اعلام کرده که قصد دارد این نقشه را در بازی Counter-Strike: Global Offensive کمی تغییر دهد. البته جای نگرانی نیست؛ چرا که این تغییرات قرار نیست ساختار این نقشه را عوض کنند و تنها شامل یک سری بهبود‌های بصری می‌شوند. 

یکی از تغییراتی که در این نقشه اعمال شده، بهبود رزولوشن بافت‌های آن است؛ به طوری که رزولوشن فعلی بافت‌های این نقشه چهار برابر رزولوشن حالت پیشین است. همچنین میزان نور کلی نقشه هم کمی بیش‌تر شده است و یک سری افکت‌های گرافیکی را هم در این نقشه شاهد خواهیم بود که برای مثال شامل مواردی مثل دیوار‌های خراب‌شده در گوشه و کنار Dust 2 می‌شود. 

همان‌طور که اشاره شد ولو قصد نداشته تا تغییری در کلیت این نقشه اعمال کند و حس و حال نوستالژیک آن را برای کاربران از بین ببرد. این شرکت با تغییرات جدید سه هدف را دنبال می‌کند که باعث می‌شوند اولا نقشه Dust 2 از نظر بصری کیفیتی در حد و اندازه نقشه‌های جدید‌تر بازی داشته باشد، ثانیا حرکت کاربران در محیط‌های نقشه روان‌تر از قبل شود و در نهایت، شخصیت‌ها در محیط بازی بهتر از قبل دیده شوند. 

تغییر بعدی هم در محل‌های بمب‌گذاری A و B اعمال شده است. در منطقه بمب‌گذاری B این نقشه شاهد یک ماشین خراب بودیم که کمی محل آن تغییر کرده است تا گیمر‌ها راحت‌تر بتوانند در این قسمت حرکت کنند. همچنین منطقه B از این پس در ارتفاع بلند‌تر قرار ندارد و ارتفاعی هم‌سطح سطوح کناری‌اش خواهد داشت. در مورد منطقه A هم شاهد حذف یک سری لوله‌هایی هستیم که در آنجا وجود داشتند. همچنین دو درب سیاهی که در این منطقه وجود داشته‌اند نیز به کلی حذف شده‌اند. 

در صورتی که نسخه بتای بازی Counter-Strike: Global Offensive را تجربه می‌کنید، در حال حاضر قادر خواهید بود بازی را در نقشه Dust 2 تغییر‌یافته تجربه کنید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده