نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

تبلیغ تلویزیونی جدیدی از بازی Gran Turismo Sport منتشر شد

کمپانی سونی تبلیغ تلویزیونی جدیدی را از بازی شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی Gran Turismo Sport منتشر کرده است که نوید ورود این مجموعه به نسل جدیدی را می‌دهد.

زمان زیادی به انتشار یکی از مورد انتظارترین بازی‌های نسل فعلی یعنی بازی Gran Turismo Sport باقی نمانده و حال مطابق آخرین اخبار بازی، کمپانی سونی تبلیغ تلویزیونی جدیدی را از بازی منتشر کرده است که از ورود مجموعه بازی‌های گرن توریسمو به نسل جدید حکایت دارد.

تبلیغ تلویزیونی جدید بازی Gran Turismo Sport بسیار زیبا و خاص است؛ زیرا علاوه بر اتومبیل‌های مسابقه‌ای جذاب، نسخه‌های کلاسیک و قدیمی‌تر این مجموعه را به نمایش می‌گذارد.

نکته جالب در خصوص این تبلیغ تلویزیونی این است که همه چیز در حال بازگو کردن پایان نسلی از گرن توریسمو و ورود این مجموعه به نسلی جدید است و در گوشه‌ای از آن نیز جمله‌ی «ما به بازی دیگری نیاز نداریم» و «ما به اسپورت نیاز داریم» شنیده می‌شود.

جمله‌ی نخست را می‌توان نوعی کنایه به بازی‌های این سبک دانست که برایمان روشن می‌سازد که در صورت خرید بازی Gran Turismo Sport به هیچ بازی دیگری نیاز نخواهید داشت و جمله دوم را می‌توان به خروج مجموعه گرن توریسمو از ساختار کلاسیک و ورود آن به مسیری جدید مربوط دانست که این موضوع را می‌توان از انتشار بازی جدید این مجموعه با پسوند اسپورت استنباط کرد.

بازی Gran Turismo Sport در تاریخ ۲۵ مهرماه (۱۷ اکتبر) در امریکای شمالی و در تاریخ ۲۶ مهرماه (۱۸ اکتبر) در اروپا به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. در حال حاضر نسخه آزمایشی بازی برای همه‌ی کاربران از طریق فروشگاه پلی‌استیشن در دسترس است و تا ۲۰ مهرماه (۱۲ اکتبر) می‌توان به تجربه‌ی آن اقدام کرد. تبلیغ تلویزیونی جدید بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده