نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

تریلرهای جدید بازی Gran Turismo Sport با محوریت اتومبیل‌ها و پیست‌ها

کمپانی سونی و استودیو پالی‌فونی دیجیتال سه تریلر جدید از بازی Gran Turismo Sport منتشر کردند که اتومبیل‌ها، کلاس‌های مختلف و پیست اتومبیل‌رانی اینترلیگوس را به نمایش درمی‌آورد.

مطابق آخرین اخبار بازی، کمپانی سونی و استودیو پالی فونی دیجیتال اقدام به انتشار سه تریلر جدید از بازی Gran Turismo Sport کردند که کلاس‌های مختلف، اتومبیل‌ها و پیست اتومبیل‌رانی اینترلیگوس (Interlagos) را به تصویر می‌کشد.

تریلر اول به معرفی کلاس‌های مختلف‌ اتومبیل‌های موجود در بازی می‌پردازد و ماشین‌ها را در چهار گروه کلی سواری‌های گروه اِن، اتومبیل‌های گروه چهار (که بر اساس قدرت موتور به اتومبیل‌های رده بالا و رده متوسط تقسیم می‌شوند)، اتومبیل‌های جی‌تی گروه سه و اتومبیل‌های اختصاصی و پرقدرت گروه یک قرار می‌دهد. در این تقسیم‌بندی گروه‌های دیگری با نام گروه X و گروه B نیز به چشم می‌خورند که در گروه X شاهد اتومبیل‌های قدرتمند رالی و در گروه B شاهد اتومبیل‌های مفهومی هستیم و نمی‌توان آنها را در هیچ گروه دیگری قرار داد.

تریلر دوم پیست اتومبیل‌رانی زیبا و خارق‌العاده‌ی اینترلیگوس را به نمایش درمی‌آورد و آخرین تریلر نیز اتومبیل‌ها و پیست‌های جدید بازی Gran Turismo Sport را به زیبایی به تصویر می‌کشد. طبق معمول تریلرهای جدید بازی Gran Turismo Sport بسیار زیبا به نظر می‌رسند و در آنها اتومبیل‌ها از دو حیث ظاهری و فنی با دقت و ظرافت و جزئیات فراوان طراحی شده‌اند.

بازی Gran Turismo Sport در تاریخ ۲۵ مهرماه (۱۷ اکتبر) در امریکای شمالی و در تاریخ ۲۶ مهرماه (۱۸ اکتبر) در اروپا به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. یک نسخه‌ی آزمایشی نیز برای بازی در نظر گرفته شده است که در تاریخ ۱۷ مهرماه (۹ اکتبر) در دسترس خواهد بود. تریلرهای انتشار یافته را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده