// سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

نسخه دمو بازی Gran Turismo Sport در دسترس قرار گرفت

کمپانی سونی نسخه دموی بازی Gran Turismo Sport را به مدت زمان محدودی در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 قرار داد.

طرفداران بازی‌های شبیه‌ساز اتومبیل رانی و مسابقه‌ای می‌دانند که تا انتشار بازی Gran Turismo Sport، انحصاری پلی استیشن 4، مدت زمان زیادی باقی نمانده است، اما با این حال باز طرفداران می‌توانند بخش‌هایی از این بازی را زودتر تجربه کنند؛ چرا که بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی نسخه دموی بازی را هم‌اکنون در دسترس کاربران قرار داده است. البته گفتنی است که این دمو بیشتر در قالب نسخه بتا در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

نسخه دموی این بازی چندی پیش معرفی شد و کاربرانی که اشتراک پلی استیشن پلاس در اختیار داشتند توانستند در طی روز‌های گذشته محتوای این بازی را پری-لود (دانلود محتوای بازی، پیش از آغاز فاز) کنند و امروز بازی را تجربه کنند. در آن سو کاربرانی که اشتراک پلی‌استیشن پلاس در اختیار ندارند امروز می‌توانند نسخه دموی این بازی را دانلود و تجربه کنند. مهلت دانلود نسخه دموی این بازی تا ساعت ۶:۳۰ بامداد پنجشنبه ۲۰ مهرماه به وقت تهران است و در فروشگاه پلی استیشن استور قابل دسترس است. کاربران پس از آن می‌توانند تا ساعت ۱۸:۳۰ همان روز نسخه دموی این بازی را تجربه کنند. برای دانلود نسخه دموی بازی Gran Turismo Sport می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

سه حالت مختلف در نسخه دموی این بازی گنجانده شده است. اولین حالت یعنی Sport Mode به کاربران اجازه می‌دهد که تنظیمات زمانی را در مسابقات خود اعمال کنند تا بتوانند رکورد زمانی خود را در مسیر‌های مختلف ثبت کنند. حالت بعدی یعنی Arcade Mode شامل مسابقات استاندارد می‌شود که در آن شاهد کلاس‌های مختلف از اتومبیل‌ها و سه مسیر مسابقه‌ای با محیط‌های مختلف هستیم و کاربران می‌توانند آن را به طور دو‌ نفره (Split Screen) روی یک نمایشگر تجربه کنند. در آن سو حالت Campaign با مجموعه‌ای از مسابقات، چالش‌ها و تمرینات روزانه (Daily Workouts)  نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است. حالت یاد شده به شما اجازه می‌دهد که به اتومبیل‌های جدید دست پیدا کنید و با جمع‌آوری پول از این حالت به شاخه‌های دیگر این بازی راه پیدا کنید. در انتها، حالت Livery Editor و Scapes (حالت عکس‌برداری) نیز در این بخش در دسترس است.

اگر قصد خرید بازی Gran Turismo Sport را دارید پیشنهاد می‌شود که نسخه دموی این بازی تجربه شود؛ چرا که می‌توانید با پیش بردن بازی در نسخه دمو، نظیر به دست آوردن اتومبیل‌های جدید و همچنین پول، آن را به نسخه اصلی بازی انتقال دهید.

بازی Gran Turismo  در تاریخ ۲۵ مهرماه (۱۷ اکتبر) به طور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. برای اطلاع از تریلر‌ها، تصاویر و اخبار پیشین مربوط به این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده