نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۸

MSI از مادربردهای سری ۲۰۰ مخصوص بازی خود رونمایی کرد

کمپانی MSI در CES 2017 از مادربردهای سری ۲۰۰ خود رونمایی کرد.

نسخه‌های دسکتاپ نسل هفتم پردازنده‌های اینتل در جریان نمایشگاه CES 2017 رونمایی شدند و به همین مناسبت، ام‌اس‌آی نیز از مادربردهای جدید مخصوص بازی سری ۲۰۰ خود با پشتیبانی از این پردازنده‌ها، رونمایی کرد. در جریان نمایشگاه CES 2017، بیش از ۳۰ مادربرد در ۴ بخش مختلف توسط MSI به نمایش در خواهد آمد که در این میان می‌توان به مادربرد Z270 Gaming M7 اشاره کرد که در CES امسال، جایزه افتخاری بهترین نوآوری را به دست آورده است.

نسل جدید مادربردهای مخصوص بازی MSI، دارای ویژگی‌های خاصی مانند پوسته محافظ M.2 برای SSD‌ها برای حفاظت در برابر گرما و تکنولوژی VR Boost برای ارائه محتوای واقعیت مجازی بدون لگ و تاخیر و کاهش مشکلات پیش آمده در نتیجه استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی هستند. این ویژگی‌ها به گیمرها کمک می‌کنند تا بتوانند تجربه فراگیرتر و لذت‌بخش‌تری را از بازی‌های ویدیویی داشته باشند.

مادربردهای سری Enthusiast Gaming

مادربردهای سری Enthusiast مخصوص بازی MSI با طراحی خاص خود، جلوه تازه‌ای به بازی‌های ویدیویی می‌دهند. این مادربردها همگی دارای ویژگی‌های مخصوصی هستند که باعث می‌شوند گیمرها بهترین تجربه را در هنگام بازی کردن داشته باشند.

Z270 Gaming M7

یکی از قوی‌ترین مادربردهای سری Enthusiast ام‌اس‌آی، مدل Z270 Gaming M7 است که می‌تواند تبدیل به یک بنیاد فوق‌العاده قدرتمند برای یک رایانه شخصی مخصوص بازی شود. ویژگی‌هایی مانند Audio Boost 4 Pro و Nahimic 2 که هر دو ویژگی‌هایی مربوط به صدا می‌شوند، باعث می‌شود که گیمرها بتوانند در میدان جنگ نسبت به حریفان خود برتری داشته باشند. علاوه بر ویژگی‌های تکنیکال، طراحی این مادربرد نیز بسیار خاص است و در طراحی آن از حال و هوای یک سفینه فضایی الهام گرفته شده است. تمام هیت‌سینک‌ها و روکش‌های مادربرد Z270 Gaming دارای چراغ‌های RGB هستند و گیمرهای می‌توانند هر زمان که دوست داشتند با یک کلیک ماوس، رنگ‌های آن را تغییر دهند. مادربر Z270 Gaming M7 ام‌اس‌آی در نمایشگاه CES 2017 موفق به دریافت جایزه افتخاری بهترین نوآوری شد.

MSI Motherboards

Z270 Xpower Gaming Titanium

مادربرد Z270 Xpower Gaming Titanium که از یک طراحی نقره‌ای خاص بهره می‌برد، به کاربران اجازه این را می‌دهد که به راحتی فرآیند اورکلاک را انجام دهند. مادربردهای سری تیتانیوم MSI، در سال ۲۰۱۵ معرفی شدند و مدل جدید آنها هیت‌سینک‌ها و پوشش‌های نقره‌ای دارند و ویژگی‌های مختلفی مانند داشبورد اورکلاکی که در این مادربرد تعبیه شده، اورکلاک کردن را بیش از پیش ساده‌ کرده است. 

Performance Gaming

مادربردهای مخصوص بازی سری Performance دارای ویژگی‌های بسیار زیادی هستند تا گیمر هم بتواند به راحتی بازی‌های خود را اجرا کند و همچنین مادربرد خود را هرطور که دوست دارد، شخصی‌سازی کند. این مادربردها، با داشتن گزینه‌های شخصی‌سازی بسیار زیاد، به گیمر اجازه می‌دهد که رایانه‌ شخصی خود را به شکلی منحصر بفرد در بیاورد. 

MSI Motherboards

Z270 Pro Carbon

مادربرد Z270 Gaming Pro Carbon ام‌اس‌آی، طراحی کربنی خود را از سری Z170A Gaming Pro Carbon به ارث برده است و علاوه بر در دسترس قرار دادن ویژگی‌های مخصوص بازی، با داشتن تکنولوژی RGB Mystic Light به کاربر اجازه شخصی‌سازی کاملی را می‌دهد و کاربر می‌تواند به دلخواه رنگ‌های مادربرد را تعویض کند. با استفاده از اپلیکیشن مخصوص تلفن‌های همراه، کاربران به راحتی می‌توانند از طریق گوشی تلفن خود، رنگ‌های این مادربرد را تعویض کنند. علاوه بر رنگ‌‌های مادربرد، اگر شما صفحه کلید، ماوس یا لوازم جانبی دیگری داشته باشید که چراغ LED داشته باشند، می‌توانید از طریق این اپلیکیشن رنگ آنها را نیز تعویض کنید. 

Arsenal Gaming

مادربردهای سری آرسنال MSI، دارای هیت‌سینک‌های با طراحی خاص هستند که آبدیده شده‌اند و طراحی آنها طوری صورت گرفته است که مبارزه را تداعی کند. این مادربردها با استفاده از مواد اولیه کلاس ۵ ارتشی ساخته شده‌اند و دارای ویژگی‌های خاص مخصوص بازی هستند تا بازی‌ها را هرچه بهتر اجرا کنند.

MSI Motherboards

Z270 Tomahawk

مادربرد Z270 Tomahawk با طراحی خاص خود و استفاده از پوشش‌های آبدیده شده، برای زمانی ایده‌آل است که شما قصد دارید برای مدت طولانی بازی کنید. ویژگی‌های مخصوص بازی بسیار زیادی مانند Twin Turbo M.2، کارت شبکه مخصوص بازی و Audio Boost باعث شده که این مادربرد به یکی از بهترین همراهان شما در هنگام بازی کردن تبدیل شود.

ویژگی‌های مخصوص مادربردهای سری ۲۰۰ MSI

Turbo M.2 سه‌گانه و M.2 Shield به همراه پشتیبانی از حافظه Optane اینتل

تکنولوژی Turbo M.2 دارای نسل سوم PCI-E هستند که سرعت انتقال را تا ۳۲ گیگابیت بر ثانیه برروی جدیدترین SSDها فراهم میاورد. همچنین این فناوری از تکنولوژی Optane اینتل پشتیبانی می‌کند. M.2 Shield یک راه‌حل جدید است که باعث می‌شود دستگاه‌های M.2 یا Optane در برابر گرما محافظت شوند. 

VR Ready و VR Boost

تکنولوژی VR Boost یک چیپ‌ست هوشمند است که باعث می‌شود سیگنال بدون نویزی به یکی از درگاه‌های USB که برای فناوری واقعیت مجازی بهینه شده است، ارسال شود. این سیگنال بدون نویز باعث می‌شود که مشکلات ناشی از ارسال سیگنال‌های بد دیگر در کاربر دیده نشود. ویژگی One-Click to VR که در اپلیکیشن MSI Gaming وجود دارد، باعث می‌شود که با یک کلیک تمامی سخت‌افزار شما از حداکثر توان خود استفاده کنند و اپلیکیشن‌های دیگر در تجربه واقعیت مجازی شما خللی وارد نکند.

RGB Mystic Light و Mystic Light Extension

با این تکنولوژی شما توانایی انتخاب از بین ۱۶.۸ میلیون رنگ و ۱۷ افکت مختلف را خواهید داشت. شما می‌توانید تمامی تنظیمات مربوط به رنگ مادربرد خود را از طریق اپلیکیشن MSI Gaming یا گوشی هوشمندتان انجام دهید. این تکنولوژی به شما اجازه می‌دهد که حتی دیگر وسایل جانبی خود را که چراغ دارند با استفاده از اپلیکیشن MSI شخصی‌سازی کنید. 

 Audio Boost 4 به همراه Nahimic 2

با تکنولوژی Audio Boost 4 ناهیمیک، مادربردهای MSI توانایی این را دارند که بهترین صدای ممکن را برای کاربر به ارمغان بیاورند.

نسل دوم Lightning USB 3.1 

نسل دوم USB 3.1 به کار رفته در مادربردهای MSI، در هنگام استفاده از دستگاه‌های پشتیبانی کننده، سرعت بیشتری خواهند داشت. نرم‌افزار منحصر بفرد X-Boost به صورت خودکار دستگاه‌های US‌B وصل شده به رایانه‌ شخصی را تشخیص می‌دهند و باعث می‌شود داده‌ها با سرعت بیشتری انتقال پیدا کنند.

DDR4 Boost

مادربردهای MSI به صورت کامل مدارهای حافظه را ایزوله می‌کنند که این مسئله باعث می‌شود که بهترین عملکرد و بیشترین پایداری به وجود بیاید. 

در انتها نیز می‌توانید فهرست تمامی مدل‌های جدید مادربرد MSI را مشاهده کنید:

ENTHUSIAST GAMING

  • Z270 XPOWER GAMING TITANIUM
  • Z270 MPOWER GAMING TITANIUM
  • Z270 GAMING M7
  • Z270 GAMING M5
  • Z270 GAMING M3
  • H270 GAMING M3
  • B250 GAMING M3

PERFORMANCE GAMING

  • Z270 GAMING PRO CARBON
  • H270 GAMING PRO CARBON
  • B250 GAMING PRO CARBON
  • Z270I GAMING PRO CARBON AC
  • Z270 KRAIT GAMING
  • B250 KRAIT GAMING
  • Z270 GAMING PRO
  • B250M GAMING PRO
  • H270I GAMING PRO AC
  • B250I GAMING PRO AC

ARSENAL GAMING

  • Z270 TOMAHAWK
  • H270 TOMAHAWK ARCTIC
  • Z270M MORTAR
  • H270M MORTAR ARCTIC
  • B250M MORTAR
  • H270M BAZOOKA
  • B250M BAZOOKA

تمام مقالات زومجی از نمایشگاه CES 2017 را از اینجا بخوانید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده