نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

یوبیسافت استودیو سازنده بازی Guitar Hero را خریداری کرد

امروز مطلع شدیم یوبیسافت (Ubisoft) استودیو سازنده بازی گیتار هیرو را از شرکت اکتیویژن (Activision) خریداری کرده است.

شرکت یوبیسافت به تازگی استودیو فری استایل گیمز (FreeStyle Games)، سازنده انگلیسی بازی گیتار هیرو لایو (Guitar Hero Live) و مجموعه DJ Hero را خریداری کرده است. این استودیو قبلا در اختیار ناشر مجموعه Call of Duty، یعنی اکتیویژن بود.

استودیو FreeStyle Games از این پس با نام یوبیسافت لیمینگتون (Ubisoft Leamington) شناخته خواهد شد که اشاره‌ای به مکان استودیو واقع در شهر رویال لیمینگتون اسپا است. در رابطه با بازی که استودیو روی آن کار خواهد کرد هم در اخبار منتشر شده، یوبیسافت اعلام کرد که این تیم همکاری نزدیکی با استودیو Ubisoft Reflections و دیگر استودیوهای بین المللی شرکت یوبیسافت جهت ساخت بازی‌های AAA خواهد داشت.

ریچارد بلنکینسوپ، مدیر شرکت، در بیانیه‌ای اظهار داشت:

ما خوشحال هستیم که مهارت آن‌ها را داخل گروه داریم و تیم حاضر در Reflections امیدوار است به همراه آن‌ها موارد فوق العاد‌ه‌ای خلق کند.

اطلاعاتی در رابطه با شرایط مالکیت استودیو FreeStyle Games توسط یوبیسافت، فاش نشده است.

در حال حاضر به طور دقیق مشخص نیست که این خبر چه معنایی برای آینده بازی Guitar Hero Live دارد. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر، به سرعت اطلاع رسانی خواهد شد.

بازی Guitar Hero Live ماه اکتبر سال ۲۰۱۵ منتشر شد و در حد انتظارات اکتیویژن فروش نکرد. در پی عملکرد ضعیف این بازی و بازی Skylanders SuperChargers، اکتیویژن چندین تن از اعضای خود را اخراج کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده