نویسنده: معین کلهری
// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۹

اپیزود پایانی بازی Minecraft: Story Mode هفته آینده عرضه می شود

تِل‌تیل گیمز امروز اعلام کرد که اپیزود پایانی بازی ماینکرفت: حالت داستانی (Minecraft: Story Mode) هفته آینده عرضه خواهد شد و پرونده حجیم این اثر را می‌بندد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

اپیزود هشتم و پایانی بازی Minecraft: Story Mode به‌عنوان ختامِ این مجموعه در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۱۹ شهریور، جمعه) در دسترس قرار می‌گیرد که بنابر اطلاع قبلی، شما می‌توانید آن‌را از طریق فروشگاه ویندوز هم دریافت کنید. قسمت آخر سری مذکور که ?A Journey's End نام دارد، برخلاف اپیزودهای قبلی تریلر ندارد اما تل‌تیل گیمز، خلاصه‌ای از داستان آن منتشر کرده که خواندن آن خالی از لطف نیست:

در قسمت پایانی، هارپر «قهرمان‌های» بازی را به‌سمت دنیای Old Builders می‌برد، در جایی که جسی و سایر خدمه بالاخره پس از ماجراجویی‌های دیوانه‌کننده‌شان می‌توانند به‌خانه بروند. اما خب، آسان نخواهد بود. در راه خانه، شما باید با یک سری مخالفِ گلادیاتوری به‌مبارزه بپردازید تا آزادی‌تان را ببرید، دوستانتان را نجات بدهید و شاید به دنیای خود بازگردید!

در این اپیزود، دو صداپیشه جدید -یا بهتر است بگوییم مهمان- به‌نام‌های جیم کامینگز و کاری والگرن که از قضا، بسیار هم معروف هستند حضور دارند. قسمت ?A Journey's End با قیمت ۴/۹۹ دلار منتشر می‌شود و به عنوان بخشی از محتوای الحاقی Adventure Pass با قیمت ۱۴/۹۹ دلار قابل تهیه خواهد بود. شما باید حداقل اولین اپیزود از بازی را برای تجربه‌ همین سری جانبی تهیه کرده باشید.

شما در مورد این بازی چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده