// پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

بسته الحاقی جدید بخش چند نفره Uncharted 4 منتشر شد

بسته الحاقی جدید بازی Uncharted 4: A Thief's End که مربوط به بخش چند نفره بازی منتشر شد.

طبق آخرین اخبار منتشر شده، استودیو ناتی داگ، سازنده بازی Uncharted 4: A Thief's End، بسته الحاقی جدید این بازی با نام Bounty Hunter را منتشر کرد. این بسته الحاقی جدید شامل اسلحه‌ و یک سری لوازم تزئینی جدید به همراه حالت Bounty Hunter می‌شود. Bounty Hunter یک ویژگی سینمایی جدید را به بخش چند نفره بازی اضافه کرده که از طریق آن می‌توانید عکس‌های جالب‌تری را از طریق به حرکت درآوردن دوربین و ایجاد زاویه مناسب بگیرید.

بازی Uncharted 4 که در اوایل سال جاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد، جدای از بسته‌های الحاقی بخش چندنفره خود قصد دارد یک بسته الحاقی ویژه برای بخش داستانی نیز عرضه کند. با این حال هنوز اطلاعات دقیقی از داستان و بازه زمانی این بسته الحاقی منتشر نشده و می‌بایست تا عرضه شدن تمامی بسته‌های الحاقی بخش چند نفره منتظر بمانیم.

Bounty Hunter دومین بسته الحاقی از سه بسته الحاقی مورد نظر برای بخش چندنفره Uncharted 4 است که هم‌اکنون در اختیار کاربران قرار داده شده است. همچنین اگر می‌خواهید این سه بسته الحاقی را در کنار بسته الحاقی داستانی آینده بازی در اختیار داشته باشید، می‌توانید با خرید Explorer Pack تمامی آن‌ها را خریداری و پیش خرید کنید. این پکیج با قیمت ۲۵ دلار به علاقه‌مندان فروخته می‌شود.


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده