نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

تریلر Destiny: The Collection محتوای انحصاری پلی استیشن 4 را نشان می‌دهد

سونی تریلری از Destiny: The Collection منتشر کرده که محتوای انحصاری آن روی پلی‌استیشن 4 را نشان می‌دهد.

مجموعه Destiny: The Collection در تاریخ ۳۰ شهریور برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. این مجموعه شامل نسخه اصلی بازی دستینی و بسته‌های الحاقی Destiny: The Taken King و Rise of Iron خواهد بود و البته یک سری محتوای انحصاری روی کنسول پلی‌استیشن 4 نیز خواهد داشت. از این رو کمپانی سونی امروز تریلری از این مجموعه در صفحه یوتیوب خود منتشر کرده که در آن می‌توان این محتوای انحصاری را تماشا کرد:

|

کاربران پلی‌استیشن 4، یک سری محتوای انحصاری مربوط به بسته Rise of Iron و یک سری هم مربوط به بسته The Taken King را دریافت می‌کنند. محتویات بسته اول شامل یک کوئست به نام Show of Strength، یک کشتی فضایی به نام Timeless Tereshkova و یک نقشه چندنفره به نام Icarus می‌شود. از بین محتوای انحصاری بسته دوم هم می‌توان به نقشه Sector 618 و حالت استرایک The Echo Chamber اشاره کرد.

جالب است بدانید که طبق اعلام بانجی، داستان بسته Rise of Iron بازی Destiny الهام‌گرفته از سریال The Game of Thrones است و البته این مساله در مورد زره‌ها و تجهیزات این DLC نیز صدق می‌کند. شیک وانگ، طراح هنری دستینی، در این مورد گفته است:

در سریال بازی تاج و تخت، شما اپیزود‌هایی را تماشا می‌کنید که تعداد زیادی کاراکتر دارند و پس از آن سریال برای چندی از این فضا فاصله گرفته و در عوض داستان آریا را روایت می‌کند و تعدادی از رمز و راز‌های وی را فاش می‌کند که باعث شگفتی ببینده می‌شود. همچنین در این سریال می‌توان تاثیر تمامی تصمیم‌ها را در روند آن مشاهده کرد و این‌ها مواردی است که ما نیز در Rise of Iron آن‌ها را استفاده کرده‌ایم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده