نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۸

دو رنگ جدید از کنترلر ایکس باکس وان معرفی شد

امروز شرکت مایکروسافت از دو کنترلر ایکس‌باکس وان با رنگ‌های جدید و یک هدست با رنگ سفید برای کنسول ایکس‌باکس وان رونمایی کرد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

امروز شرکت مایکروسافت دو کنترلر ایکس‌باکس وان با رنگ‌های جدید معرفی کرد. این کنترلرها دارای آنالوگ‌های بهبود یافته و بلوتوث هستند که با هردو کنسول ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس وان S سازگار خواهند بود. یکی از کنترلرها به رنگ آبی آسمانی است که تمام کنترلر از جمله D-pad، آنالوگ‌ها و حروف دکمه‌های کنترلر نیز آبی رنگ هستند. کنترلر دیگر معرفی شده نیز به رنگ زرشکی متالیک است که قسمت بالایی کنترلر به رنگ مشکی است.

Xbox one Accessories

کنترلر آبی آسمانی ایکس‌باکس وان در روز ۶ مهر ۱۳۹۵ با قیمت ۶۵ دلار در فروشگاه‌های مایکروسافت استور و بست‌بای در دسترس قرار خواهد گرفت (تاریخ عرضه این کنترلر در فرشگاه‌های دیگر اعلام نشده است). کنترلر زرشکی متالیک ایکس‌باکس وان کمی گران‌تر از کنترلر آبی رنگ است و این کنترلر در روز ۱۳ مهر ۱۳۹۵ با قیمت ۷۰ دلار در کشورهای ایالات متحده آمریکا، کانادا و انگلستان در دسترس قرار خواهد گرفت.

همچنین کنترلر جدید ایکس‌باکس وان (با پشتیبانی از بلوتوث و دیگر بهبود‌ها) بزودی با رنگ مشکی نیز منتشر خواهد شد (کنترلر سفید این مدل با کنسول ایکس‌باکس وان S منتشر شده است). کنترلر مشکی ایکس‌باکس وان به همراه یک سیم مایکرو یو‌اس‌بی یا با آداپتور بی‌سیم ایکس‌باکس مخصوص رایانه‌های شخصی ویندوزی در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. هردو مدل کنترلر مشکی ایکس‌باکس وان ۶۰ دلار قیمت خواهند داشت.

Xbox One Black Controller

در آخر، شرکت مایکروسافت ورژن Special Edition هدست استریو ایکس‌باکس وان را نیز معرفی کرد. این هدست به رنگ سفید است که با کنسول سفید ایکس‌باکس وان S یکدست خواهد شد. هدست استریو ایکس‌باکس اواخر ماه اکتبر با قیمت ۶۵ دلار در فروشگاه‌های مایکروسافت استور و گیم‌استاپ در دسترس قرار خواهد گرفت.

Xbox One Special Edition Stereo Headset


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده