نویسنده: معین کلهری
// چهار شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

سازندگان بازی Ark: Survival Evolved از یک آپدیت عظیم گرافیکی خبر می دهند

استودیوی وایلدکارد (Wildcard) اعلام کرد که یک بروزرسان عظیم گرافیکی برای بازی Ark: Survival Evolved بر روی کنسول ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

مطمئناً هفته آتی برای دست‌اندرکاران بازی Ark: Survival Evolved هفته‌‌ای بزرگ خواهد بود. چراکه علاوه بر آشکار شدن اخباری مبنی بر محتویات الحاقی جدید این اثر، یک بروزرسان گرافیکی نیز برای همین بازی منتشر خواهد شد و آن را با تغییرات بزرگی مواجه می‌کند. جرمی استیگلیتز، یکی از بنیان‌گذاران و توسعه‌دهندگان استودیوی وایلدکارد، طی آخرین توییت خود در توییتر اذعان کرد که تیم‌ آن‌ها در حال پی‌ریزی مقدمات برای عرضه این آپدیت است. وی در صحبت‌هایش گفت:

خیلی خوشحالم که بگویم این هفته، بروزرسانی برای ایکس‌باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد که شامل کیفیت ۷۲۰p رندرینگ سه‌بعدی و رابط کاربری ۱۰۸۰p است. پنج‌شنبه روز دیوانه کننده‌ای خواهد شد!

استودیو یادشده، این معرفی را موردی در مقیاس «برانتوسور» تعریف کرده است که در PAX West  حضور خواهد داشت. -و قابل بازی خواهد بود-. پکس وست (Pax West) طی روزهای ۲ تا ۵ سپتامبر در سیاتل میزبانی می‌شود و ما نیز در زومجی به‌پوشش اخبار خواهیم پرداخت. استودیوی وایلدکارد طی یک نمایش زنده در توییچ این آپدیت را معرفی می‌کند.

بازی Ark: Survival Evolved قرار است در یک چهارم پایانی سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی  منتشر شود. البته سازندگان از تابستان سال گذشته به علاقه‌مندان اجازه داده‌اند تا با استفاده از امکان Early Access و پرداخت پول، بازی را تا جایی که مراحل ساخت آن طی شده بازی کنند.

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده