// دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۸

بتای عمومی بازی Dragon Ball Xenoverse 2 معرفی شد

تا دو ماه دیگر نسخه دوم بازی Dragon Ball Xenoverse برای علاقه‌مندان به انیمه دراگون بال منتشر می‌شود. با این حال یک بتای عمومی برای تجربه زودتر بازی در نظر گرفته شده است. با زومجی همراه باشید.

باندای نامکو، ناشر بازی Dragon Ball Xenoverse 2، اعلام کرد این بازی از یک نسخه آزمایشی عمومی (بتا) که شامل معرفی یک شخصیت جدید و یک ماموریت ویژه برای بخش چندنفره بازی خواهد بود، برخوردار است. همچنین Hub Area جدید بازی که Conton City نام دارد، هفت برابر بزرگتر از نسخه قبلی است. Hub Area محیطی است که در آن بازیکن می‌تواند به دریافت ماموریت، تمرین کردن و خرید آیتم‌های مختلف بپردازد. متاسفانه هنوز اطلاعات تکمیلی حول زمان انتشار این نسخه آزمایشی منتشر نشده است.

در بتا عمومی بازی Dragon Ball Xenoverse 2 با شخصیت کلاسیک مِیجین وجتا آشنا خواهیم شد. وی نتیجه کار‌های شرورانه جادوگری بنام بابیدی که بخشی از شیطان را در قلب میجین قرار داده تا بتواند او را کنترل کند. از طرفی این کار باعث شده تا میجین به یک شخصیت تند و سریع و قدرتمند تبدیل شود.

ماموریت ویژه بخش چند نفره که در نسخه آزمایشی قرار داده شده شامل یک مرحله است که می‌بایست با ۶ بازیکن دیگر NPCهای غول پیکری را از بین ببرید. همچنین در بخش تک نفره بازی تعداد ماموریت‌هایی که برای نسخه دوم تعبیه شده دو برابر نسخه اول بوده و بعضی از آن‌ها از نظر داستانی به موازات نسخه اصلی Dragon Ball پیش می‌رود.

بازی Dragon Ball Xenoverse 2 در تاریخ ۴ آبان ماه (۲۵ اکتبر میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده