نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

شایعه: دنباله بازی I am Setsuna در راه است

کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) نشانی تجاری را با نام Kimi to Kiri no Labyrinth ثبت کرده که احتمالاً به نسخه‌ی جدید بازی I am Setsuna اشاره دارد. با زومجی همراه باشید.

اسکوئر انیکس، ناشر بازی I am Setsuna، نشان تجاری جدیدی را در ژاپن ثبت کرده است. به‌گزارش وب‌سایت گماتسو، این نشان به یک بازی با نام Kimi to Kiri no Labyrinth تعلق دارد که آن را می‌توان «تو و هزارتوی مه‌آلود» ترجمه کرد. در این میان، شباهتی بین این عبارت و Ikenie to Yuki no Setsuna، نام ژاپنی بازی I am Setsuna، به چشم می‌خورد که بنا به آن، نشان ثبت‌شده ممکن است با بازی فوق ارتباط داشته باشد و در نتیجه هیچ بعید نیست که در اینجا با دنباله‌ای از I am Setsuna سر و کار داشته باشیم.

هنوز مشخص نیست که آیا Kimi to Kiri no Labyrinth با I am Setsuna ارتباطی دارد یا خیر. همچنین فعلاً در مورد احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی غربی بازی یا نام انگلیسی آن صحبتی نشده است.

بازی I am Setsuna توسط استودیوی توکیو آرپی‌جی فکتوری (Tokyo RPG Factory) و در حالی ساخته شد که تیم توسعه‌دهندگان آن به همت اسکوئر انیکس و پس از موفقیت بازی Bravely Default بر روی کنسول 3DS، شکل گرفته بود. این استودیو در تلاش است تا با ساخته‌های‌اش، حال و هوای بازی‌های قدیمی سبک نقش‌آفرینی ژاپنی (Jrpg) را برای بازیکنان یادآوری کند.

ما چندی پیش در زومجی I am Setsuna را مورد بررسی قرار دادیم و نمره‌ی ۷ را برای آن در نظر گرفتیم. این بازی برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا قابل خریداری است.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده