نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰

مجله‌ ویدیویی بازی‌خوار، بی‌ تعارف و نیش‌ دار

مجله‌ ویدیویی بازی‌خوار یک نشریه‌ی آنلاین است که به‌طور منظم، ویدیوهای کوتاه طنزی مرتبط با گیم و گیمرهای ایرانی و خارجی تولید و منتشر می‌کند. این مجله از اردیبهشت امسال پا به دنیای مجازی گذاشته و در پشت صحنه‌ی آن، تیمی از فعالان صنعت گیم ایران حضور دارند.

اگر شما هم خوره‌ی گیم هستید و سرتان برای بازی‌های رایانه‌ای درد می‌کند یا حتی اگر فقط به اوضاع و احوال دنیای بازی‌های ویدیویی علاقه‌مندید، احتمالا چند ساعتی را در هفته صرف سرک کشیدن به وب‌سایت‌ها، نشریه‌ها یا کانال‌های مختلف گیمی می‌کنید تا خودتان را با تازه‌ترین اخبار و گزارش‌ها و معرفی و تحلیل بازی‌ها آپدیت کنید. اگر این طور است مجله‌ی ویدیویی بازی‌خوار خوراک شماست: هم برای‌تان زنگ تفریحی است تا به سوتی‌ها و اشتباهات و حماقت‌هایی که از بازی‌سازان و بازی‌کنندگان سر می‌زند بخندید، هم فرصتی برای نگاه انتقادی‌تر به واقعیت‌ها و اتفاقات و حاشیه‌های بازی‌های رایانه‌ای.

در کانال تلگرام بازی‌خوار غیر از ویدیوهایی که هر کدام با موضوعی مشخص منتشر می‌شوند، هر روز می‌توانید پست‌های کوتاهی از گوشه و کنار دنیای بازی ببینید و بخوانید؛ پست‌هایی که وجه اشتراک همه‌ی آن‌ها طنز نیش‌دار و شوخی‌هایی است که با لحن تند و بی‌تعارف بازی‌خوار همراه شده‌اند.

نگاهی به فهرست ویدیوهایی که تا امروز در ویدیوکست بازی‌خوار منتشر شده کمک‌تان می‌کند تا حال‌وهوای این مجله دست‌تان بیاید:

  • وجود داخلی: پرونده‌ی پنج قسمتی درباره‌ی بازی‌های افتضاحی که فقط در ایران وجود دارند
  • مال گیمرخوار: پرونده‌ی پنج قسمتی درباره‌ی بازی‌های پرفروش کافه‌بازار
  • شایعات کلش: پرونده‌ی پنج قسمتی درباره‌ی شایعات و خرافات کلش آو کلنز
  • ما و زبان انگلیسی: کلیپی درباره‌ی بلایی که ما سر زبان انگلیسی می‌آوریم
  • اونا و زبان فارسی: ویدیویی درباره‌ی زجری که از انگلیسی‌زبان‌ها می‌کشیم
  • سلبریتی‌ها و بازی: گپی با مهراوه شریفی‌نیا درباره‌ی بازی‌های مورد علاقه‌ی او و رابطه‌اش با گیم
  • تیزرآزار ۱: شوخی با تیزر بازی جدید کوجیما (Death Stranding)
  • تیزرآزار ۲: شوخی با تیزر بازی رزیدنت اویل 7

این ویدیوها که تا کنون بارها و بارها در اینترنت دست‌به‌دست شده‌اند، با کیفیت بالا در کانال آپارات بازی‌خوار هم قابل مشاهده و دانلودند.

برای این که اولین بیننده‌ی ویدیوهای بازی‌خوار باشید، پست‌های روزانه‌ی آن را بخوانید، پرونده‌های آن را دنبال کنید یا به تیزرهای آن بخندید، فقط دو کلیک کافی است: www.telegram.me/bazikhar.

کلیک دوم را فراموش نکنید!

پایان رپورتاژ آگهی/


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده