// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۲

تماشا کنید: استفاده از پورتال به وسیله شخصیت های جدید Heroes of the Storm

بازی Heroes of the Storm، محصول کمپانی بلیزارد، بدون شک یکی از بهترین بازی‌های سبک میدان نبرد چندنفره‌ آنلاین یا MOBA محسوب می‌شود. جدیدترین بسته‌ی شخصیت‌‌های این بازی شامل دو کاراکتر است که از قابلیت پورتال برای جابه‌جا شدن استفاده می‌کنند.

در تازه‌‌ترین خبر از بازی Heroes of the Storm، ساخته‌ی Blizzard، دو شخصیت که برای جابه‌جا شدن از پورتال استفاده می‌کنند و از مجموعه‌ی وارکرفت گرفته شده‌اند، به بازی اضافه خواهند شد. اولین شخصیت Chromie نام دارد که جزو گروه میج‌های با بُرد زیاد (Long Ranged Mage) محسوب می‌شود. به گفته‌ی بلیزارد هنوز اطلاعات کاملی از تمامی توانایی‌های وی آماده نشده اما می‌تواند گفت که این شخصیت زن قادر به استفاده از زمان به نفع خود است و همچنین در بدست اوردن Kill Rate پتانسیل بسیار بالایی دارد. علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه (۱۷ ماه می) از بازی با آن لذت ببرند.

شخصیت بعدی که در دسته‌ی متخصصان با بُرد زیاد جای می گیرد، Medivh نام دارد که از تاریخ ۲۶ اردیبهشت در دسترس قرار خواهد گرفت. به گفته‌ی بلیزارد، این شخصیت از قدرت‌های ویژه‌ای بهره‌مند است که باعث می‌شود شرایط میدان نبرد را به نفع تیم خود و به ضرر تیم مقابل تغییر دهد. از دیگر قابلیت‌های او تبدیل شدن به یک کلاغ آسیب‌ناپذیر برای جستجوی نقشه و توانایی ایجاد پورتال برای میانبر زدن است که بسیار کارآمد به نظر می‌رسد. تریلر معرفی این شخصیت‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید:

  | 

همانطور که در ویدیو می‌توانید مشاهده کنید، اگرچه پورتالی که این شخصیت‌ها استفاده می‌کنند، کوتاه بُرد محسوب می‌شود، اما با توجه به آنی بودن ورود و خروج برای عبور از موانعی که می‌بایست دور زده شوند و حتی فرار کردن بسیار کارآمد هستند. از دیگر مواردی که در ویدیو نشان داده می‌شود، اسکین‌های جدید برخی شخصیت‌ها مانند Nova است که وی را شبیه به یکی از شخصیت بازی Overwatch به نام Widowmaker می‌کند که البته این امر احتمالا نشان دهنده‌ی عدم ورود این شخصیت به بازی Heroes of the Storm، حداقل در آینده نزدیک است. پیش‌تر در زومجی از اضافه شدن یکی از شخصیت‌های بازی Overwatch و همچنین شخصیت Necromancer به Heroes of the Storm مطلع شدید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده