نویسنده: میثم سبحانی
// شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۶

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Lego Star Wars The Force Awakens

پس از موفقیت تجاری عظیم فیلم Star Wars The Force Awakens در سال گذشته، کمپانی برادران وارنر در ماه ژوئن امسال بازی Lego Star Wars: The Force Awakens را با اقتباس از آن منتشر می‌کند. این کمپانی به تازگی تریلری را از بازی منتشر کرده است.

کمپانی برادران وارنر برای تبلیغ بازی Lego Star Wars The Force Awakens که تابستان امسال منتشر خواهد شد، مجموعه ویدیوهایی را با تمرکز بر شخصیت‌های مختلف این بازی منتشر می‌کند. اولین کلیپ از این مجموعه کلیپ‌ها امروز منتشر شد که بر روی شخصیت پو دامرون، خلبان سفینه فضایی X-Wing، تمرکز دارد.
صحنه‌های اکشن خوبی در این تریلر دیده می‌شود، البته سکانس‌ها و صحنه‌های خنده‌داری نیز در این تریلر وجود دارد، مثلا در صحنه‌ای دامرون می‌گوید:


نگران نباشید، من تحت فشار بهتر کار می‌کنم، اگر چه به طور ایده‌آل و در بهترین حالت باید کمتر از دو تن در هر اینچ مربع باشد.

|

اسکار ایزاک، بازیگر مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان در این بازی نیز وظیفه صداپیشگی کاراکتر پو دامرون را بر عهده دارد و دیالوگ‌های جدیدی را برای این بازی ضبط کرده است. البته ایزاک تنها بازیگر فیلم سینمایی جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) نیست که دیالوگ‌های جدیدی را برای این بازی ضبط کرده است، بلکه بازیگران معروف دیگری نیز همچون آدام درایور (کایلو رنآنتونی دنیلز (C-3POکری فیشر (لیا اورگانا دیزی ریدلی (ریدامنال گلیسن (ژنرال هوکس گوندولین کریستی (کاپیتان فاسماهریسون فورد (هان سولوجان بویگا (فین لوپیتا نیانگ‌اُ (ماز کاناتا) و مکس فون سیدو (لور سن تکا) جای شخصیت‌های مربوط به خود صحبت کرده‌اند.
شاید شما هم متوجه شده باشید که در بخشی از این تریلر، دامرون در کنار از آدمیرال آکبار دیده می‌شود. همان‌طور که قبلا اعلام شده بود بازی Force Awakens Lego Star Wars The نه تنها برگرفته از داستان فیلم پرفروش کمپانی دیزنی است و آن را در قالب بازی دوباره تعریف می‌کند، بلکه شامل مأموریت‌های اضافی دیگری نیز می‌شود که در زمانی بین فیلم‌های جنگ ستارگان: بازگشت جدای (Return of Jedi) و The Force Awakens رخ می‌دهد.

یکی از این مأموریت‌ها که Poe To The Rescue نام دارد شامل عملیات شجاعانه دامرون برای نجات آدمیرال آکبار است.  شما می‌توانید صحنه‌های بیشتری را از گیم‌پلی این بازی را در ویدیوی این لینک تماشا کنید.

بازی Lego Star Wars The Force Awakens در ۸ تیر امسال برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3،  ایکس‌باکس 360، نینتندو Wii U، نینتندو 3DS، پلی‌استیشن ویتا و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. ری، فین، دامرون، هان سولو، چوباکا، C-3PO، ژنرال هوکس، کاپتان فاسما، BB-8 و کایلو رن از جمله شخصیت‌هایی هستند که در بازی قابل بازی کردن هستند.

نظر شما درباره تریلر جدید منتشر شده از این بازی چیست؟

منبع: GameSpot

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده