// سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

بازی The Banner Saga امروز در لیست بازی های رایگان Origin Access قرار می گیرد

بازی نقش آفرینی The Banner Saga که دارای تم و سبک وایکینگی است در سال ۲۰۱۴ توسط استویک استودیو ساخته شد. در تازه ترین خبر، این بازی قرار است امروز (۱۷ فروردین) در لیست بازی‌های رایگان سرویس Origin Access الکترونیک آرتز قرار گیرد. با زومجی همراه باشید.

بر اساس پیام رسمی که اوریجین در حساب توییتر خود منتشر کرده و می‌توانید آن را در این مطلب مشاهده کنید، بازی The Banner Saga، ساخته استودیو Stoic که در سال ۲۰۱۴ توسط ورسس ایول منتشر شد، قرار است امروز در لیست بازی‌های رایگان سرویس محبوب الکترونیک آرتز یعنی Origin Access قرار گیرد. این بازی پس از انتشار و به لطف کمپین موفق کیک استارتر توانست راه خود را هم بر روی کنسول‌ها و هم دستگاه‌های موبایل باز کند.

در کنار دو بازی Torchlight II و This War of Mine، بازی The Banner Saga را می‌توان سومین بازی دانست که علی‌رغم منتشر نشدن توسط Electronic Arts، توانسته جای پایی در سرویس Origin Access Vault باز کند. تنها بهای دسترسی به این سرویس پرداخت ماهیانه‌ی مبلغ ۴/۹۹ دلاری است که اجازه‌ی دسترسی به ۱۷ بازی را به شما خواهد داد. توییت اوریجین را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی The Banner Saga، محصول Versus Evil سه شنبه در سرویس Origin Access Vault قرار خواهد گرفت. آیا آماده هستید؟

همچنین پیش‌تر در زومجی در مورد تاریخ انتشار بازی The Banner Saga 2 مطلبی را مطالعه کردید.

نظرات و دیدگاه‌های خود را در مورد این مطلب با زومجی در میان بگذارید.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده