// چهار شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

بسته‌ الحاقی The Last Maharaja برای بازی Assassin’s Creed: Syndicate منتشر شد

اگر هنوز بازی Assassin’s Creed: Syndicate خود را نگه داشته‌اید و علاقمند به دریافت محتوای جدیدی برای این بازی ماجراجویی هستید. یوبی‌سافت اکنون با انتشار ویدیویی رسما بسته‌الحاقی داستانی The Last Maharaja را برای علاقمندان منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با گذشت پنج ماه از انتشار Assassin’s Creed:‌ Syndicate، یوبی‌سافت، توسعه‌دهنده بازی امروز رسما دومین بسته‌الحاقی این بازی را برای سه پلتفرم رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر کرده است. The Last Maharaja، تازه‌ترین بسته‌ی الحاقی Syndicate با توجه به اطلاعات منتشر شده ما را وارد ماجراجویی‌هایی جدیدی به همراه دوقلو‌های فرای می‌کند. این بسته‌‌الحاقی دارای ۱۰ ماموریت متنوع به همراه تروفی‌ و اچیومنت‌های جدید خواهد بود.

در تازه‌ترین روایت داستانی Assassin’s Creed:‌ Syndicate، شاهد همراه شدن ایو و جیکوب، دوقلوهای فرای با دالِپ سینگ برای باز پس‌گیری حق طبیعی خود به عنوان آخرین مهاراجا هستیم. در این راه زمانی که دالِپ به دنبال آزمایش روابط دوستی خود با ملکه است، دوقلو‌های فرای به سراغ تِمپلارها‌ می‌روند.

در کنار اعلام انتشار محتوای قابل دانلود جدید، یوبی‌سافت دو تصویر باکیفیت بالا را در کنار ویدیوی تبلیغاتی زیبایی از The Last Maharaja منتشر کرده است. یوبی‌سافت مدتی قبل نیز اولین بسته‌ی الحاقی Assassin’s Creed:‌ Syndicate را با نام Jack the Ripper معرفی و منتشر کرد. تمامی بسته‌الحاقی‌های منتشر شده برای دارندگان Season Pass رایگان در دسترس قرار می‌گیرد.

|

یوبی‌سافت اخیرا بعد از انتشار سه‌گانه فرعی Assassin’s Creed Chronicles،‌ رسما تایید کرد که در سال ۲۰۱۶ شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی جدیدی از مجموعه Assassin’s Creed نخواهیم بود. طبق گفته‌های یاوس گیلموت، مدیر عامل یوبی‌سافت این احتمال وجود دارد که سری بازی Assassin’s Creed دیگر به صورت سالانه عرضه نشود.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده