نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

بازی Heavy Rain در ۱۱ اسفند برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود

دارندگان کنسول نسل هشت سونی دو هفته‌ی دیگر می‌توانند بازی Heavy Rain را بر روی این پلتفرم تجربه کنند. برای آگاهی از جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

استودیو کوانتیک دریم و سونی تاریخ‌ انتشار Heavy Rain برای پلی‌استیشن 4 را اعلام کردند. به گفته‌ی این دو منبع، نسخه‌ی دیجیتالی بازی در اول مارس (۱۱ اسفند) در دسترس ساکنین آمریکای شمالی و آمریکای لاتین قرار خواهد گرفت. این در حالی است که نسخه‌ی فوق یک روز دیرتر به اروپا راه پیدا خواهد کرد؛ البته به شکلی که کاربران ساکن انگلستان نخواهند توانست زودتر از ۴ مارس (۱۴ اسفند) آن را دریافت کنند. کاربران آسیایی (به‌جز ساکنین ژاپن) هم می‌توانند از ۲ مارس (۱۲ اسفند) Heavy Rain را در کشورهای‌شان در قالب دیجیتالی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 تهیه کنند.

در این میان، آن دسته از طرفداران کوانتیک دریم که مایل هستند تا با یک تیر دو نشان بزنند می‌توانند نسخه‌ی کالکشن دو بازی Heavy Rain و Beyond: Two Souls را برای کنسول‌های نسل هشتمی‌شان خریداری کنند. این نسخه فیزیکی که توسط خرده‌فروشی‌ها عرضه خواهد شد، هم‌زمان با انتشار نسخه‌ی دیجیتالی در مناطق ذکر شده به فروش خواهد رسید. البته فعلاً برنامه‌ای برای انتشار مجموعه‌ی فوق در آمریکای شمالی وجود ندارد؛ هرچند که نسخه‌ی ریمستر شده یا بازسازی‌شده‌ی بازی Beyond: Two Souls هم‌اکنون در این منطقه از طریق پلی‌استیشن استور برای پلی‌استیشن 4 قابل خریداری است. نسخه‌ی نسل هشتم این بازی از رزولوشن 1080p بهره می‌برد و بسته‌ی الحاقی Advanced Experiments هم به آن پیوست شده است.

منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده