// سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

ناتی داگ دلیل انتخاب کلویی به عنوان نقش اول Uncharted: The Lost Legacy را شرح داد

استودیو ناتی‌‌داگ در جدیدترین گفت و گوی خود از دلایل انتخاب کلویی به‌عنوان نقش اول Uncharted: The Lost Legacy سخن گفته است.

در حالی که خیلی از طرفداران انتظار داشتند ناتی‌داگ در جریان PSX 2016 بسته الحاقی داستانی بازی آنچارتد ۴ را معرفی کند، این استودیو ترجیح داد تا نسخه‌ای مستقل از این سری با نام Uncharted: The Lost Legacy معرفی کند که کلویی فریزر نقش اصلی این بازی است. شخصیتی که جدای از محبوبیتی که دارد، در نسخه دوم بازی در کنار نیتن دریک شاهد آن بودیم. در همین راستا استودیو ناتی داگ در ارتباط با عدم حضور شخصیت‌های نسخه چهارم در بازی و حضور کلویی می‌گوید:

در طی این سال‌ها ما شخصیت‌های زیادی را برای این بازی خلق کردیم ولی در بین همه آن‌ها ما تصمیم گرفتیم تا نگاهی ویژه به کلویی فریزر داشته باشیم. به‌عنوان یک دزد حرفه‌ای در آنچارتد ۲، وی تنها شخصیت مورد علاقه ما نیست ولی می‌دانیم که در بین جوامع گیمری ما، کلویی شخصیت محبوب خیلی از مخاطبان است. قوی و مرموز بودن وی سبب شده تا کلویی بهترین گزینه به‌عنوان پروتاگونیست بازی Uncharted: The Lost Legacy باشد.

همچنین در تریلر معرفی بازی دیدیم که کلویی تنها شخصیت این بازی نیست و نادین راس نیز در کنار وی حضور دارد. همچنین ناتی داگ درباره حضور نادین اعلام کرده که وی شخصیتی است که در خط داستانی بازی شاهد این خواهیم بود که وی یک تضاد خاص با شخصیت کلویی دارد و حضور وی در کنار کلویی رنگ و بویی جدید را به‌بازی القا کرده است.

متاسفانه هنوز تاریخ عرضه این بازی مشخص نشده است ولی می‌دانیم که Uncharted: The Lost Legacy یک نسخه مستقل است. به‌عبارتی برای بازی کردن این بازی نیازی نیست آنچارتد ۴ را خریده باشید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده