// پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

نویسنده کتاب‌های Metro اشاراتی به بازی جدید این سری داشت

دیمیتری گلوخوفسکی، نویسنده سری کتاب‌های محبوب Metro اشاراتی به بازی جدید در دست توسعه براساس نوشته‌هایش داشته است. 

دیمیتری گلوخوفسکی (Dmitry Glukhovsky) که با نوشتن سری کتاب‌های محبوب Metro شهرت فراوانی را به دست آورده است در جدیدترین صحبت‌های خود پیرامون آینده کتاب‌هایش اشاره کرده که فعلا هیچ علاقه‌ای ندارد تا رمان‌هایش را ادامه دهد ولی داستان آرتیوم می‌تواند به راحتی ادامه پیدا کند و حتی روایتی خارج از خط اصلی کتاب‌ها داشته باشد.

در طی پرسش و پاسخ‌هایی که در انجمن رِدیت صورت گرفته، از گلوخوفسکی پرسیده شد که آیا او بازهم به همکاری خود با استودیو 4A Games پیرامون بازی‌هایی که از کتاب‌های او الهام گرفته‌اند ادامه می‌دهد یا خیر؟ در جواب دیمیتری گلوخوفسکی به صورت دقیق بازی جدید را تایید نکرده است ولی سبک جواب دادن او به صورتی است که می‌توان این حدس را زد که بازی جدید در دست ساخت است.   

تمام سوالات پیرامون بازی جدید باید از دیپ سیلور ناشر دو بازی قبلی سری مترو پرسیده شود ;) 

وبسایت رسمی رمان Metro 2035 پیش از این اشاره کرده بود که به احتمال زیاد بازی بعدی سری مترو در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. پس از مدتی نیز دیپ سیلور در طی یک پیام اشاره کرد که سری بازی‌های مترو در جایی که رمان‌هایش تمام شده پایان نمی‌یابد و افق‌های کشف نشده‌ فراوانی در پیش روی گیمران قرار دارد. ماجرا تا جایی ادامه پیدا کرد که این ناشر مجبور شد در صفحه فیس‌بوک خود پیرامون شایعات مطرح شده در خصوص بازی بعدی بیانیه‌ای را منتشر کند که به شرح زیر است:

ممکن است شما متوجه شده باشید که برخی از وبسایت‌ها شایعاتی را پیرامون بازی جدید در سری Metro منتشر کرده‌اند و اعلام شده که در سال ۲۰۱۷ شاهد قسمت بعدی خواهیم بود. به عنوان شرکتی که تمام حقوق پیرامون بازی‌های ویدیویی براساس سری رمان‌های Metro را در دست دارد باید اعلام کنیم که دیپ سیلور برنامه‌های جاه طلبانه‌ای را پیرامون آینده سری بازی‌های موفق Metro دارد ولی باید به طرفداران این مجموعه بگوییم که انتشار قسمت بعدی بازی در سال ۲۰۱۷ جزو برنامه‌های شرکت نیست. وقتی که خبرهای بیشتری برای اشتراک گذاشتن با شما داشته باشیم حتما آن را اعلام خواهیم کرد.  

دیمیتری گلوخوفسکی باز هم در انجمن رِدیت اشاره داشته که دنیای «مترو» به راحتی می‌تواند خارج از رمان‌هایش نیز گسترش پیدا کند. حتی اگر کتاب جدید در این سری معرفی نشود هم بدان معنی نیست که داستان آرتیوم نتواند در حوزه‌های دیگر (بازی و فیلم) ادامه پیدا کند.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده