نویسنده: میثم سبحانی
// پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۳

بازی Enlisted مربوط به جنگ جهانی دوم برای رایانه‌های شخصی معرفی شد

بازی در دست ساخت Enlisted که برای عرضه در سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است، نبردهای مهم جنگ جهانی دوم همانند نبرد نورماندی و جنگ مسکو را به تصویر خواهد کشید.

بازی جنگی جدیدی مربوط به جنگ جهانی دوم معرفی شد. این بازی که Enlisted نام دارد، هم اکنون در استودیوی شرکت دارک‌فلو سافت‌ور واقع در کشور لتونی، که تازه همین امسال تاسیس شده در حال ساخت است. بازی Enlisted یک شوتر چند نفره و گروهی برای رایانه‌های شخصی است. این بازی شامل مبارزات بسیاری در بخش داستانی و تک‌نفره خود است که کاملا بر اساس اتفاقات واقعی نبردهای تاریخی جنگ جهانی دوم ساخته شده است.

دو قسمت نخست بخش تک‌نفره بازی شامل نبردهای نورماندی و مسکو است. بر طبق اخبار منتشر شده، بخش‌ تک‌نفره بازی مراحل متفاوتی خواهد داشت. این مراحل طوری طراحی شده‌اند تا به گیمر نشان دهند چگونه جنگ‌ها در دنیای واقعی، در برخی موارد، می‌توانند هفته‌ها و یا حتی ماه‌ها به درازا بکشند. علاوه بر این، سلاح‌ها و شخصیت‌ها گوناگونی که از لحاظ تاریخی دقیقا شبیه به آن دوران طراحی شده‌اند نیز، در بازی وجود خواهد داشت. در ادامه می‌توانید عکس‌هایی از این بازی را مشاهده کنید.

توسعه‌دهندگان استودیو دارک‌فلو سافت‌ور می‌گویند که بازی Enlisted از موتور بازی Dagor ساخت کمپانی روسی گیجین استفاده می‌کند که می‌تواند رقابت‌هایی، با حضور حتی ۱۰۰ گیمر به طور همزمان بر روی یک نقشه را اجرا کند و محیط کاملا تخریب‌پذیر و باورپذیری را به کاربران ارائه دهد.

بر طبق اظهارات الکساندر ناگورنی، تهیه‌کننده بازی Enlisted، یکی از عناصر اصلی این بازی ذات هوادارمحور آن است. او در بیانیه‌ای اعلام کرد:

Enlisted برخلاف دیگر بازی‌هایی که ما ساخته‌ایم، اثری بسیار بلندپروازانه است. این بازی نخستین شوتر اول شخصی خواهد بود که به وسیله هواداران و نظرات آن‌ها، برای آن‌ها تنظیم خواهد شد. آن‌ها دخالتی مستقیم در اثری که ما خواهیم ساخت، خواهند داشت. مواردی مثل نبردها و مبارزات بخش تک‌نفره، حالت‌های مختلف بازی و یا حتی اینکه Enlisted بعد از پلتفرم PC، بر روی کدامیک از پلتفرم‌های حال حاضر اجرا شود، از این دست خواهند بود.

بخش‌های تک‌نفره بازی Enlisted، خود به نوعی بازی‌های مستقلی هستند. به طوری که شما، هم‌اکنون می‌توانید با پرداخت ۲۲ دلار، در کنار دیگر اقلام دیجیتالی که بازی برای شما به ارمغان می‌آورد، نبرد مسکو یا نبرد نورماندی را پیش‌خرید کنید. یک گزینه ۵۰ دلاری نیز در فروشگاه این بازی وجود دارد که با خرید آن می‌توانید هر دو نبرد مسکو و نورماندی را با هم داشته باشید، علاوه بر این با خرید این گزینه، بازی اقلام دیجیتالی دیگری نیز به شما هدیه می‌دهد. بخش‌های تک‌نفره هنوز در دسترس نیستند، اما کسانی که این بخش‌ها را پیش‌خرید کرده‌اند، دسترسی پیش از موعدی به بتای محدود این بازی که برای عرضه در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است، خواهند داشت.

کمپانی گیجین نیز در اطلاعیه خود عنوان کرد که تمام درآمد حاصل از بازی Enlisted را در ساخت نقشه‌ها، نبردها و حالت‌های مختلف بازی و یا حتی ساخت نسخه کنسولی آن، خرج خواهد کرد. اگر فروش بازی به ۲۵۰ هزار دلار برسد، استودیو ساخت بخش داستانی آفریقا را کلید خواهد زد. اگر فروش بازی به ۵۰۰ هزار دلار برسد، بخش‌های تک‌نفره بیشتر و ویژگی‌های جذاب‌تر با رای‌گیری از طرفداران و به تصمیم آنان در آینده به بازی اضافه خواهند شد. و برای اینکه بازی به کنسول‌ها بیاید، باید پروژه به یک میلیون دلار فروش دست یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی و دیدن پاسخ مشروح سوالات پرکاربرد هواداران، می‌توانید به وب‌سایت رسمی این بازی به نشانی Enlisted.net بروید. برای اینکه بررسی دقیق‌تری از بازی Enlisted داشته باشید، می‌توانید عکس‌های قرار گرفته در گالری این خبر را مشاهده کنید و یا ویدیو زیر را تماشا کنید.

وب‌سایت دارک‌فلو سافت‌ور، توسعه‌دهنده بازی، می‌گوید که استودیو آن‌ها توسط افراد کارکشته و مجرب صنعت بازی‌سازی تاسیس شده است، هرچند که شاید کسی آن‌ها را به اسم نشناسد.

نظر شما درباره این بازی جنگی جدید چیست؟ آیا می‌تواند در بازار پررقابت بازی‌های شوتر و در میان بازی‌های بزرگ این ژانر حرفی برای گفتن داشته باشید؟ شما می‌توانید نظرات خود در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده