نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

شایعه: بازی Death Stranding با موتور بازیسازی سونی ساخته می‌شود

در آستانه‌ی برگزاری PlayStation Experience، شایعه شده که کوجیما طی آن درباره‌ی موتور بازی Death Stranding هم صحبت خواهد کرد.

اخیراً باخبر شدیم که هیدیو کوجیما، بازی‌ساز افسانه‌ای، قرار است در رویداد PlayStation Experience حضور داشته باشد و درباره‌ی Death Stranding، بازی در حال ساخت‌اش، توضیح دهد. اکنون، درحالی‌که فرصت اندکی تا آغاز رویداد باقی مانده، یک فعال صنعت گیم با نام مستعار Shinobi602 جزئیاتی از مراسم پیش رو را برای‌مان فاش کرده است.

به‌گفته‌ی Shinobi602 کوجیما طی برگزاری PlayStation Experience سرانجام درباره‌ی موتور بازی‌سازی به‌کارگرفته‌شده در Death Stranding صحبت خواهد کرد. این منبع داخلی تأیید کرد که موتور بازی به سونی تعلق دارد و تنها در استودیوهای خود این کمپانی مورد استفاده قرار گرفته است. این موضوع در پی پرسش یکی از کاربران نئوگف مطرح شد. وی پرسیده بود که با توجه به گفته‌ی کوجیما، مبنی بر اینکه انجینی را به کار می‌گیرد که هر کسی نمی‌تواند به آن دست پیدا کند، آیا یکی از موتورهای سونی در Death Stranding استفاده می‌شود؟ Shinobi602 هم این‌طور پاسخ داد که «حق با شما است». وی همچنین تأیید کرد که این انجین همانی نیست که در بازی‌های Infamous first light و Infamous Second Son به کار گرفته شده است.

منبع نام‌برده از پذیرفتن درخواست کاربران، برای فاش کردن جزئیات بیشتر، سر باز زد؛ اما گفت که مراسم امسال PlayStation Experience نسبت به دو دوره‌ی گذشته از کیفیت بهتری برخوردار خواهد بود. رویداد PlayStation Experience طی ۱۳ و ۱۴ آذرماه در کالیفرنیا برگزار می‌شود.


منبع GamePur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده