// سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

بازی های واقعیت مجازی یوبی سافت از ویژگی بازی بین پلتفرم پشتیبانی می کنند

یوبی‌سافت اعلام کرده است که تمامی بازی‌های واقعیت مجازی این کمپانی از ویژگی بازی بین پلتفرم پشتیبانی می‌کنند.

بنا به تصمیم یوبی‌سافت علاقه‌مندان به مجموعه بازی‌های واقعیت مجازی این کمپانی می‌توانند صرف نظر از هدست‌های سه‌گانه مورد استفاده یعنی HTC Vive ،آکیولس ریفت و پلی‌استیشن  VR از بازی با دیگران لذت ببرند.

از امروز Eagle Flight، اولین بازی واقعیت مجازی کمپانی یو‌بی‌سافت که به ترتیب در ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) و ۸ نوامبر (۱۸ آبان) بر روی پلتفرم‌های ویندوز و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار گرفته است، به ویژگی بازی بین پلتفرم مجهز شده و بازی‌های Werewolves Within و Star Trek Bridge Crew در زمان انتشار دارای ویژگی مذکور خواهند بود. دیوید ووتایپکا، مدیر ارشد نوآوری استودیو رد استورم (Red Storm) در این‌باره گفته است:

اضافه کردن ویژگی بازی بین پلتفرمی به بازی‌های واقعیت مجازی، از ابتدا یکی از اهداف ما بوده و بسیار خشنودیم که اعلام کنیم امکان تجربه بازی‌های Eagle Flight ،Werewolves Within و Star Trek Bridge Crew به صورت بین پلتفرم با استفاده از هدست‌های HTC Vive ،آکیولس ریفت و پلی‌استیشن  VR وجود دارد. بازی‌های ما دارای تجربه‌ چند‌نفره فوق‌العاده‌ای هستند، بر‌همین اساس فراهم کردن امکان تجربه بازی بدون در نظر گرفتن هدست مورد استفاده، ذات اجتماعی بازی‌های ما را بیش از پیش نمایان کرده و تجربه‌ای را رقم خواهد زد که بازیکنان تصور آن را داشته‌اند.

بازی‌های Werewolves Within در تاریخ ۶ دسامبر (۱۶ آذر) و Star Trek: Bridge Crew در تاریخ ۱۴ مارس ۲۰۱۷ (۲۴ اسفند) بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ویندوز و هدست‌های HTC Vive ،آکیولس ریفت و پلی‌استیشن  VR عرضه خواهند شد. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده