// جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Infamous Machine

دوست دارید با ماشین زمان به دوره‌ نیوتن یا داوینچی سفر کنید؟ پس با معرفی بازی موبایل Infamous Machine همراه باشید.

اگر از علاقه‌مندان به سبک ماجراجویی باشید آن هم با داستانی گیرا و جذاب که شما را در زمان‌های مختلف توسط ماشین زمان جابه‌جا می‌کند، به سراغ بازی جدیدی رفته‌ایم که در سال ۲۰۱۶ توسط کمپانی بلیتس (Blyts) ساخته و برای پلتفرم‌های اندورید، iOS، ویندوز، مکینتاش و لینوکس عرضه شده است.

بازیInfamous Machine با داستانی جذاب در سبک ماجراجویانه شما را وارد دنیای دانشمندان و فیزیک‌دانان می‌کند. بازی از آن‌جایی شروع می‌شود که شخصی به اسم کلوین که شخصیت اصلی داستان بازی است، دستیار فیزیکدان بزرگ و معروفی به نام دکتر ادوین است. کلوین علاقه زیادی به سفر در زمان دارد و همیشه در فکر ساختن یک ماشین زمان بوده است. او با مطالعات بسیار خود در طول روز سعی بر این دارد تا اطلاعات کافی برای ساخت این ماشین بدست بیاورد و سرانجام در یک روز موفق به ساخت ماشین زمان می‌شود، اما ماشینی که شبیه به دوش حمام است!

Infamous Machine 02

با خبر ساختن این ماشین فیزیک‌دانان دیگر از این‌که کلوین توانسته این کار بزرگ و عظیم را انجام دهد به وجد آمده تا این‌که با رونمایی از ماشین زمان کلوین، داستان بازی عوض می‌شود. تمامی دانشمندان و فیزیک‌دانان شروع به مسخره کردن کلوین به خاطر ظاهر ماشین زمانش می‌کنند. با تمام این تفاصیر دکتر ادوین به فکر می‌افتد تا با سفر در زمان توسط ماشین زمان کلوین بتواند به گذشته برود تا از وقوع بزرگترین اختراعات علمی توسط دانشمندان آن دوران جلوگیری کند و شخصا خودش آن‌ها را به اتمام برساند تا نام خود را برای همیشه در تاریخ ثبت کند اما خبر ندارد که ماشین زمان کلوین زمان مشخصی برای روشن شدن ندارد. به همین دلیل ادوین تصمیم می‌گیرد تا با کمک کلوین ماشین زمان را تعمیر کند تا به مقصودش برسد.

بازی موبایل Infamous Machine از داستانی گیرا به همراه دیالوگ‌های کمدی استفاده کرده تا بتواند مخاطب را از بازی کردن راضی نگه دارد. گرافیک هنری بازی کاملا قابل قبول طراحی شده و حس خوبی را به بازیکن القا می‌کند. کنترل شخصیت اصلی بازی نیز بسیار روان و راحت انجام می‌شود و همین‌طور بازی با معماهای جالب و نسبتا راحت خود توانسته یک ماجراجویی ناب را رقم بزند.

Infamous Machine توانسته در بدو ورود خود امتیاز عالی ۴.۶ را از گوگل پلی کسب کند. این بازی را می‌توانید از گوگل پلی و آیتونز به قیمت ۴.۹۹ دلار برای گوشی اندروید یا iOS خود خریداری کنید.

خرید بازی Infamous Machine از پلی‌استور | خرید از آیتونز

 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده