نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

رویداد Battlefest بازی Battlefield 1 آغاز شد

پس از عرضه بروزرسانی پاییز بازی Battlefield 1، الکترونیک آرتز یک رویداد هم در این بازی با نام Battlefest آغاز کرده است.

اگر از طرفداران بازی بتلفیلد ۱ هستید، رویداد Battlefest که الکترونیک آرتز برای این بازی تدارک دیده زمان مناسبی است تا بتوانید جوایز متعددی را به دست بیاورید. این رویداد از دیروز (۲۶ آبان) آغاز شده و تا تاریخ ۷ آذر در جریان خواهد بود. تمامی افرادی که در این زمان وارد بازی شوند، یک نشان مخصوص (Dog Tag) با نام Battlefest دریافت خواهند کرد. البته این نشان در تاریخ ۸ آذر تحویل کاربران داده خواهد شد. همچنین افرادی هم که پیش از تاریخ ۲۶ آبان در سرویس بتلفیلد اینسایدر ثبت نام کرده‌اند، یک نشان مخصوص دیگر دریافت خواهند کرد. در ادامه می‌توانید تصویر این نشان‌ها را مشاهده کنید:

بتلفیلد ۱

بتلفیلد ۱

همچنین استودیو دایس، سازنده بازی، از دیروز دو حالت بازی Custom جدید با نام‌های Fog of War و Hardcore را نیز به بازی اضافه کرده است. حالت هاردکور مخصوص بازیکنان حرفه‌ای و سطح بالای بازی است. رویداد Battlefest همچنین طی روز‌های آینده جوایز متعدد دیگری نیز برای کاربران بازی‌های Battlefield 1، Battlefield 4 و Battlefield Hardline خواهد داشت که در ادامه می‌توانید جزییات آن‌ها را مشاهده کنید:

پنج‌شنبه ۲۷ آبان:

  • ماموریت PTFO Battlefest: با تمام کردن این ماموریت، پوسته اسلحه‌ای با نام PFTO دریافت خواهید کرد. برای تمام کردن این ماموریت، سه روز بازی را در جریان رویداد Battlefest انجام داده و یک نبرد در حالت Operation را برنده شوید.
  • ماموریت Road to Battlefield 1: این ماموریت مخصوص بازی‌های بتلفیلد ۴ و هاردلاین است. برای تمام کردن آن باید با استفاده از اسلحه M1911  در هریک از این بازی‌ها ۲۵ نفر را بکشید تا نشان مخصوص Road to Battlefield 1 را در خود این بازی‌ها و یک پوسته برای M1911 Incarcerator در بتلفیلد ۱ دریافت کنید.
  • آپدیت بتل‌پک‌های بازی: بتل‌پک‌هایی مخصوص رویداد Battlefest به بازی اضافه می‌شود.

جمعه ۲۸ آبان:

  • فروش مخصوص بلک‌فرایدی: بازی‌های بتلفیلد ۱ و دیگر آثار الکترونیک آرتز را با تخفیف ویژه از خرده‌فروشی‌ها خریداری کنید.
  • #FridayNightBattlefield Battlefest: گیمرها در سرور‌های #FridayNightBattlefield قادر خواهند بود با توسعه‌دهندگان بتلفیلد ۱ بازی کنند و شانس چاقو کردن آن‌ها را خواهند داشت! همچنین در جریان این رویداد یک نشان مخصوص نیز به افراد شرکت‌کننده تعلق می‌گیرد.
  • 2XP Event: بازیکنان بتلفیلد ۴ و هاردلاین در روز جمعه دو برابر امتیاز XP بیش‌تر دریافت می‌کنند.

یکشنبه ۳۰ آبان:

  • Battlefest Community Videos: اعضای حرفه‌ای انجمن‌های بازی در قالب ویدیو‌هایی آموزش‌هایی به دیگر کاربران ارائه می‌کنند.

چهارشنبه ۳ آذر:

  • Veteran Dog Tag: کاربران بازی بتلفیلد ۱ که پیش از این نسخه‌های سوم، چهارم یا هاردلاین را بازی کرده باشند، یک نشان تجاری مخصوص دریافت خواهند کرد.
  • CTE Veteran Dog Tag: کاربران بتلفیلد ۱ که پیش از این در تست آپدیت‌ها و محتویات بازی‌های بتلفیلد ۴ و هاردلاین فعال بوده‌اند، یک نشان مخصوص دریافت خواهند کرد.

جمعه ۵ آذر:

  • #FridayNightBattlefield Battlefest: کاربران در این روز دوباره قادر خواهند بود تا بازی را همراه با توسعه‌دهنگان آن تجربه کنند.
  • 2XP Event: 2XP Event: بازیکنان بتلفیلد ۴ و هاردلاین در این جمعه نیز دو برابر امتیاز XP بیش‌تر دریافت می‌کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده