نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

سازنده World of Tanks در ساخت Total War: Arena با سگا همکاری می‌کند

سگا و وارگیمینگ قراردادی برای همکاری در ساخت بازی Total War: Arena با یکدیگر منعقد کرده‌اند.

بازی Total War: Arena یک اثر استراتژیک رایگان (Free to Play) است که ابتدا در سال ۲۰۱۳ معرفی شد. این بازی توسط استودیو کریتیو اسمبلی، سازنده سری بازی‌های توتال‌وار، و با حمایت سگا ساخته می‌شود و برای پی‌سی عرضه خواهد شد. حال سگا قراردادی با وارگیمینگ منعقد کرده تا این کمپانی هم از این پس در ساخت Total War: Arena نقش داشته باشد.

Wargaming سازنده بازی‌های رایگان و بسیار موفق World of Tanks و World of Warships است و همچنین وظیفه ساخت ریبوت بازی Master of Orion را نیز برعهده داشت؛ بازی‌ای که امتیاز آن را سه سال پیش و در نتیجه ورشکست شدن آتاری، از آن‌ها خریداری کرد. ولادمیر ماکارچف، رییس استودیو وارگیمینگ، اعلام کرده که همکاری با سگا باعث خواهد شد تا آن‌ها در بازار‌های جهانی بیش‌تر شناخته شوند:

ما طی هفت سال اخیر تلاش زیادی کرده‌ایم تا خود را به عنوان یک کمپانی فعال در زمینه بازی‌های رایگان مطرح کنیم. حال از طریق همکاری با دیگر کمپانی‌ها، ما قصد داریم تا خود را بیشتر مطرح کنیم و از طریق این همکاری‌ها، بازی‌های بهتری برای گیمر‌ها خلق کنیم.

وارگیمینگ همچنین یک پلتفرم با نام Wargaming Alliance معرفی کرده است. عملکرد این پلتفرم به این شکل است که وارگیمینگ با کمپانی‌های دیگر برای ساخت بازی‌ها همکاری کرده و همچنین تجربیات خود در مورد بازی‌ها را با آن‌ها به اشتراک می‌گذارد. همچنین این کمپانی از بازی‌هایی که از طریق این همکاری‌ها ساخته شوند، پشتیبانی خواهد کرد و در مشکلات پاسخ‌گوی کاربران خواهد بود.

یورگن پوست، رییس سگای اروپا، نیز در مورد این همکاری با انتشار بیانیه‌ای گفت:

سگا به دنبال راه‌هایی است که بتواند بازی‌های خود را در دسترس افراد بیش‌تری قرار دهد. همکاری با وارگیمینگ برای عرضه بازی Total War: Arena به عنوان اولین بازی پلتفرم Wargaming Alliance، باعث خواهد شد تا این ساخته استودیو خلاق کریتیو اسمبلی، به افراد بیش‌تری معرفی شود. ما یقین داریم که همکاری با وارگیمینگ، که یکی از موفق‌ترین کمپانی‌ها در زمینه بازی‌های رایگان است، باعث خواهد شد تا Total War: Arena در زمان عرضه یک بازی بسیار موفق و عالی باشد.

بازی Total War: Arena هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد. سازندگان چندی پیش تست‌های محدودی برای این بازی برگزار کرده و پس از آن بدون ارائه اخبار جدید، در حال ساخت بازی هستند. این اثر شباهت‌های زیادی به نسخه‌های پیشین توتال‌وار داشته و نبرد‌های عظیم مشهور این سری نیز در بازی وجود خواهند داشت.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده