نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۸

یوبیسافت Beyond Good & Evil را به صورت رایگان برای پی سی عرضه می‌کند

بازی اکشن/ماجراجویی Beyond Good & Evil به‌زودی به صورت رایگان برای پی‌سی عرضه خواهد شد.

کمپانی یوبیسافت امسال سی‌امین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد و به همین منظور تعدادی از بازی‌های موفق این کمپانی به صورت رایگان برای پی‌سی عرضه می‌شود و از چندی پیش هر ماه شاهد عرضه یک بازی جدید هستیم. حال این کمپانی فرانسوی اعلام کرده که بازی رایگان بعدی Beyond Good & Evil خواهد بود؛ بازی اکشن/ماجراجویی که در سال ۲۰۰۳ عرضه شد و کارگردان آن میشل انسل معروف بود. یوبیسافت همچنین اخیرا ساخت نسخه دوم این بازی را هم رسما تایید کرد که دوباره تحت نظر میشل انسل و در استودیو مون‌پلیه ساخته می‌شود.

Beyond Good & Evil در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) به صورت رایگان قابل دانلود خواهد بود و برای تجربه این بازی، فقط به یک حساب کاربری یوپلی نیاز خواهید داشت و پس از اینکه بازی را به جمع بازی‌های خودتان اضافه کردید، می‌توانید برای همیشه آن را نگه داشته و تجربه کنید.

اولین بازی‌ای که Ubisoft به صورت رایگان برای پی‌سی عرضه کرد، Prince of Persia بود که در ماه ژوئن در دسترس قرار گرفت. پس از آن در ماه جولای بازی Splinter Cell، در آگوست بازی Rayman Origins و بالاخره در ماه سپتامبر هم بازی The Crew در دسترس کاربران پی‌سی قرار گرفت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده