// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

گزارش NPD: کاربران خرید‌های درون برنامه‌ای را به DLC ترجیح می‌دهند

گروه NPD اعلام کرده که کاربران بیشتر علاقه به صرف پول در راستای خرید‌های داخل‌برنامه‌ای دارند تا DLC.

اخیرا گروه NPD با بررسی آمار فروش بسته‌های الحاقی و خریدهای داخل برنامه‌ای، خبر‌هایی را منتشر کرده است. این بررسی در رده سنی ۱۳ الی ۵۴ سال صورت گرفته است. ۲۸ درصد از این کاربران در سه ماه محتوا خریداری کرده‌اند. ۲۳ درصد از این کاربران خرید‌های داخل برنامه‌ای انجام داده‌اند و فقط ۱۶ درصد از این کاربران بسته‌الحاقی خریداری کرده‌اند.

تقریبا ۵۰ درصد کاربران از صرف پول برای DLC‌ها و خرید‌های داخل برنامه‌ای احساس نارضایتی می‌کنند در حالی که ۱۶ درصد از کاربران بر این باورند که DLC باید همراه بازی عرضه شود.

۶۸ درصد از کاربران بر این عقیده هستند که صرف هزینه برای خرید‌های داخل برنامه‌ای امری ناپسند است در حالی که ۷۷ درصد از این کاربران از خرید‌های داخل برنامه‌ای خوشنود و بر این باورند که این امر لذت را در بازی افزایش می‌دهد.

این بررسی شامل هشت هزار و ۸۹۳ نفر بوده که دو هزار و ۴۷۰ نفر از این کاربران برای DLC و خرید‌های داخل برنامه‌ای هزینه کرده‌اند.

NPD اعلام کرد که این نظر سنجی  در  قالب خرید‌های داخل‌برنامه‌ای در بازی‌های Battleborn، Destiny، Gears of War Ultimate Edition، GTA V و Halo 5 صورت گرفته است و در قالب DLC بازی‌های Battlefield 4 ، Call of Duty: Black Ops 3، Fallout 4، Lego Star Wars The Force Awakens و Super Smash Bros نظر سنجی شده است.

 


منبع MCVUk
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده