نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

تماشا کنید: تریلر جدید گیم‌پلی بازی Assassin's Creed Chronicles: India

India دومین نسخه از سری دوبعدی Chronicles مجموعه Assassin's Creed است که کم‌تر از یک هفته دیگر عرضه می‌شود. حال یوبی‌سافت تریلری زیبا از این بازی منتشر کرده که ویژگی‌های مختلف گیم‌پلی بازی را می‌توان در آن دید. با زومجی، جزییات خبر و تماشای تریلر همراه باشید.

شرکت یوبی‌سافت با نسخه‌های Chronicles از سری Assassin's Creed، این مجموعه را به دنیای بازی‌های پلتفرمر دو بعدی برد. اولین قسمت از این مجموعه سال گذشته با نام China منتشر شد که داستان یک اساسین مونث را در کشور چین روایت می‌کرد و از قضا استقبال نسبتا خوبی هم چه از طرف طرفداران و چه منتقدان، از آن صورت گرفت. حال قرار است نسخه دوم این سری با نام India در تاریخ ۱۲ ژانویه (۲۲ دی) عرضه شود که این بار وقایع آن در کشور هند جریان خواهد داشت.

امروز یوبی‌سافت در فاصله چند روز مانده تا انتشار بازی، تریلر جدیدی از آن منتشر کرده که ویژگی‌های مختلف این اثر را نشان می‌دهد. گیمر در این بازی کنترل شخصیت آرباز را بر عهده خواهد داشت که یک اساسین حرفه‌ای است و برای پیدا کردن یک گنجینه مختص اساسین‌ها وارد کشور هند شده است. بازی را می‌توان ازطریق مخفی‌کاری یا اکشن انجام داد و در این بین توانایی‌ها و ابزار آرباز نقشی اساسی در موفقیت یا شکست گیمر دارند. داستان بازی در هندوستان قرن ۱۹ میلادی روایت می‌شود؛ جایی که این کشور مستعمره انگلستان است و به همین دلیل باید با نیرو‌های انگلیسی مجهز به تفنگ و توپ هم مبارزه کنید.

یکی از جالب‌ترین نکاتی که با تماشای تریلر در مورد آن با من هم عقیده خواهید بود، شباهت بسیار زیاد این بازی به Prince of Persia است. طراحی‌های محیطی کشور هندوستان و دشمنان بازی یاد‌آور نسخه‌های کلاسیک و دوبعدی سری PoP هستند که البته با گرافیکی به مراتب زیبا‌تر در این بازی طراحی شده‌اند. شاید اگر یوبی‌سافت نسخه‌ای دو‌بعدی از سری PoP می‌ساخت، دقیقا شاهد همین بازی؛ ولی با شخصیتی متفاوت بودیم!

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی را تماشا کنید:

لازم به ذکر است که نسخه India بازی Assassin's Creed Chronicle فقط به‌صورت دیجیتالی برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و ماه آینده هم می‌توان نسخه Russia را از همین سری تجربه کرد که در کشور روسیه جریان دارد و آخرین قسمت از سه‌گانه Chronicles است. به‌علاوه پس از عرضه این قسمت، هر سه بازی این سری در قالب یک مجموعه عرضه خواهند شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده