نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

اولین بسته‌الحاقی بازی Rainbow Six Siege با تاخیر مواجه شد

Operation Black Ice نام اولین بسته‌الحاقی بازی Rainbow Six Siege است که پیش از این قرار بود در ماه میلادی جاری عرضه شود. ولی بر اساس اعلام سازندگان این DLC با اندکی تاخیر عرضه خواهد شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی Rainbow Six Siege در تاریخ ۱۰ آذر ۹۴ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شد. یوبی‌سافت حتی پیش از عرضه بازی هم اعلام کرده بود که قصد دارد با انتشار چهار بسته‌الحاقی در سال ۲۰۱۶ از این بازی پشتیبانی کند. حال اولین DLC این اثر با نام Operation Black Ice قرار بود در ماه ژانویه ۲۰۱۶ عرضه شود که یوبی‌سافت با انتشار پستی اعلام کرده که این محتویات با اندکی تاخیر در تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) در دسترس خواهد بود.

افرادی که پیش از این Season Pass بازی را به قیمت ۳۰ دلار خریداری کرده باشند، می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در تاریخ مذکور از دو شخصیت جدید اضافه شده به بازی استفاده کنند. ولی افرادی که Season Pass بازی را ندارند، برای استفاده از این شخصیت‌ها باید ۷ روز منتظر بمانند و آن‌ها را به قیمت ۵ دلار یا ۶۰۰ R6 (پول درون بازی که از طریق خرید یا بازی کردن می‌توان آن را به‌دست آورد) خریداری کنند. این دو شخصیت جدید اعضای نیرو‌های ضد‌تروریستی کشور کانادا هستند و از پوشش، سلاح‌ها و تجهیزات اختصاصی این نیرو استفاده می‌کنند.

البته بسته‌الحاقی Operation Black Ice شامل چندین نقشه جدید نیز خواهد بود که صورت رایگان در تاریخ ۲ بهمن در اختیار دارندگان بازی قرار می‌گیرد. به‌علاوه ظاهر‌های جدید اسلحه‌ها و همچنین بهبود‌های کلی گیم‌پلی بازی از دیگر محتویات این بسته‌الحاقی هستند.

لازم به‌ذکر است که بسته‌الحاقی بعدی این بازی با فاصله‌ای سه ماهه عرضه خواهد شد و یوبی‌سافت اعلام کرده که طرفداران اگر این بازی را در مجموع ۲۵ ساعت بازی کنند، پول مورد‌نیاز برای خرید بسته‌الحاقی بعدی را می‌توانند از طریق پول درون بازی کسب کنند و نیازی به پرداخت ۵ دلار نخواهند داشت.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده