نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

شایعه: بازی Star Wars: Imperial Commando در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد

در حالی که جدید‌ترین نسخه از سری بازی‌های استار وارز با نام Battlefront سال پیش عرضه شد، به‌نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز یک نسخه دیگر از بازی را هم سال آینده عرضه خواهد کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی Star Wars: Imperial Commando یک محصول در دست ساخت بود که در سال ۲۰۰۴ ساخت آن لغو شد و از آن تاریخ تا به‌ امروز اطلاعات جدیدی از آن منتشر نشده است. حال یکی از کاربران سایت رِدیت ادعا کرده که به اطلاعاتی فاش شده توسط الکترونیک آرتز دسترسی پیدا کرده که بر اساس آن پروژه ساخت این بازی مجددا کلید خورده و برای عرضه در سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است. همچنین این بازی با موتور فراست‌بایت و توسط یک استودیو مشهور واقع در منطقه تگزاس آمریکا ساخته می‌شود.

یکی از دلایلی که احتمال واقعی بودن این شایعه را تقویت می‌کند، این است که کاربر مذکور اعلام کرده این بازی برای کنسول ان‌ایکس نینتندو هم عرضه خواهد شد و این در حالی است که نینتندو چندین بار اعلام کرده با ناشرانی مانند الکترونیک آرتز برای ساخت بازی‌های مخصوص این کنسول جدید مذاکره کرده است.

این کاربر سایت رِدیت اطلاعات دیگری هم در مورد این بازی منتشر کرده که بر اساس آن‌ها، Imperial Commando بر‌خلاف Battlefront با تمرکز بر روی بخش تک‌نفره داستانی ساخته می‌شود و قرار است یک بخش چند‌نفره هم داشته باشد. همچنین بخش داستانی بازی را می‌توان به شکل همکاری ۴ نفره هم انجام داد که در این حالت یکی از افراد نقش فرمانده را بازی می‌کند و می‌تواند به نیروهای دیگر دستور دهد و مدت زمان قسمت داستانی بازی هم در حدود ۲۰ ساعت خواهد بود. به‌علاوه قرار است یک برنامه جانبی هم برای بازی عرضه شود که به وسیله آن می‌توان از گوشی هوشمند به عنوان یک صفحه نمایش ثانویه برای بازی بهره برد.

این بازی در صورت تایید شدن، علاوه بر کنسول NX نینتندو برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی هم عرضه خواهد شد.

البته تمام این موارد فعلا در حد شایعه هستند و باید منتظر اظهار‌نظر رسمی الکترونیک آرتز در مورد آن‌ها باشیم. نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.

منبع: OnlySP


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده