نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۱

بازی Football Manager 2016 و Football Manager Touch توسط سگا معرفی شد

کمپانی سگا شب گذشته مانند سنت هر ساله خود، از بازی Football Manager 2016 و یک بازی دیگر با نام Football Manager Touch رونمایی کرد. با زومجی و اولین اطلاعات از خصوصیات و محتویات این دو بازی همراه باشید.

سگا در زمان معرفی Football Manager 2016 اعلام کرد این بازی در تاریخ ۱۳ نوامبر (بیست و دوم آبان) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و مَک منتشر خواهد شد.

براساس اطلاعات منتشرشده، بازی امسال دارای دو حالت کاملا جدید با نام‌های Fantasy Draft و  Create-A-Club است. در حالی که Fantasy Draft یک حالت رقابتی است، در حالت Create-A-Club بازیکنان با آزادی کامل می‌توانند تیمِ موردعلاقه خود را خلق کنند.

در بازی Football Manager 2016، بازیکنان همچنین می‌توانند برای خود آواتاری طراحی و در حین مسابقات، آن را در گوشه زمین و قسمت مربی‌ها مشاهده کنند.

علاوه بر Football Manager 2016، سگا همچنین از بازی Football Manager Touch هم رونمایی کرده است. این بازی قرار است اواخر سال جاری میلادی برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک و تبلت‌ها منتشر شود. در حالی که هنوز اطلاعات زیادی از این بازی منتشرنشده، اما سازندگان اعلام کردند بازیکنان در این بازی می‌توانند فایل‌های ذخیره خود را میان سه پلتفرم ذکرشده انتقال دهند.

بازی Football Manager 2016 در تاریخ ۲۲ آبان و بازی Football Manager Touch اواخر سال جاری میلادی برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، مَک و تبلت‌ها منتشر خواهند شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده