نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

استودیو دایس امکان داشت پیشنهاد ساخت بازی Star Wars: Battlefront را رد کند

زمان زیادی تا عرضه Star Wars: Battlefornt باقی نمانده و این بازی مراحل پایانی ساخت خود را سپری می‌کند، با این حال به نظر می‌رسد که در ابتدای راه این پروژه، فشردگی برنامه‌های استودیو دایس می‌توانست مانع از ساخت آن شود. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
پاتریک بچ، مدیر استودیو دایس، در مصاحبه‌ای که اخیرا با مجله رسمی ایکس‌باکس داشته، اعلام کرده که این استودیو در ابتدا برای پذیرفتن ساخت بازی Star Wars: Battlefront مردد بوده است، متن کامل صحبت‌های وی به شرح زیر است:
در آن زمان کمپانی دیزنی برای همکاری با الکترونیک‌آرتز ابراز تمایل کرده و پیشنهاد داده بود که ما در استودیوی دایس یک بازی بر اساس Star Wars بسازیم. این یک شانس بزرگ برای استودیوی ما بود ولی در آن زمان ما برنامه‌های زیادی داشتیم که باعث فشردگی بیش‌از حد زمان‌بندی کاری ما شده بود. به همین دلیل هم در ابتدا با ساخت این بازی مخالفت کردیم ولی پس از احساسات بر ما غلبه کرد و تصمیم گرفتیم به هر نحوی که شده این بازی را بسازیم.
وی در مورد چگونگی ساخت بازی، علی‌رغم فشردگی در برنامه‌ها هم اعلام کرد:
وقتی یک کمپانی بزرگ مثل دیزنی، ساخت یک بازی را به شما پیشنهاد کند، قبول نکردن آن بسیار برای استودیویی مثل دایس دشوار است، به همین دلیل ما شرایط موجود را بررسی کردیم و تصمیم گرفتیم تا لایق‌ترین اشخاص را برای قسمت‌های مختلف انتخاب کنیم، همین امر در کنار علاقه زیاد تیم به ساخت بازی، فضا و زمان مورد نیاز را در اختیار ما قرار داد تا اکنون شاهد باشیم که بازی به عرضه رسمی خود نزدیک می‌شود،‌ البته در این بین مشکلاتی نیز وجود داشت، چرا که برخی از نیروهای تیم‌های دیگر تمایلی نداشتند تا برای دایس کار کنند و کمی در مورد انتخاب افراد به مشکل برخوردیم. با این حال هیچ‌کدام از این مسائل نتوانست مانع ساخت بازی شود.
استودیو دایس همچنین چندی پیش اعلام کرده بود که Star Wars: Battlefront یک بازی تقلیدی از سری Battlefield نخواهد بود و نسخه آزمایشی بازی‌هم از تاریخ ۱۶ مهر در دسترس تمام کاربران خواهد بود، نسخه کامل این بازی هم در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و از ۱۲ نقشه در بخش چند‌نفره پشتیبانی می‌کند. منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده