نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵

در بازی Assassin’s Creed: Syndicate شاهد شبیه سازی جنگ جهانی اول خواهیم بود

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed: Syndicate، شاهد انتشار اطلاعات جدید و هیجان‌انگیزی از این بازی هستیم. در ادامه با زومجی همراه باشید تا شما را در جریان آخرین اخبار منتشرشده از این بازی قرار دهیم.
باتوجه به اطلاعات منتشرشده در وبسایت ایکس‌باکس اچیومنت، مشخص شده در بازی ۹ مرحله وجود خواهد داشت. مرحله نهم که به عنوان یک اچیومنت مخفی نشانه‌گذاری شده، با نام «Shall We Dance» شناخته می‌شود. علاوه بر این، همچنین مشخص شده در بازی Assassin’s Creed: Syndicate شاهد شبیه‌سازی جنگ‌جهانی اول و دیدن شهر لندن در آن زمان خواهیم بود. در این مرحله که با نام «The War at Home» شناخته می‌شود، شاهد حضور شخصیت‌های بزرگی در دوران جنگ‌جهانی اول خواهیم بود. با انتشار این اطلاعات جذاب و البته گرافیک بازی Assassin’s Creed: Syndicate که امکان اجرای آن تا ظهور کنسول‌های نسل هشتم وجود نداشته، ظاهرا پس از سال‌ها شاهد انتشار یک بازی خوب و قابل‌قبول از این مجموعه قدیمی خواهیم بود. یوبی‌سافت در رابطه با تکنولوژی‌های استفاده شده و تولید جزئیات بازی در کنسول‌های نسل هشتم گفته است:
برای تولید Assassin’s Creed: Syndicate، باید تا رسیدن تکنولوژی‌های جدید صبر می‌کردیم. ما دوست داشتیم لندن مدرنی را خلق کنیم که در واقع همان دوران ویکتوریا و انقلاب صنعتی را نشان می‌دهد. در نسل هفتم احساس کردیم تکنولوژی لازم برای خلق دنیایی که در آن کالسکه‌ها و مردمان زیاد، ساختمان‌های بلند و خیابان‌های عریض وجود ندارد. قرار دادن این جزئیات در بازی قدرت و تکنولوژی بالایی را می‌طلبد. به همین دلیل، برای نمایش دوران ویکتوریا لندن در مجموعه Assassin’s Creed، باید تا رسیدن تکنولوژی‌های نسل جدید صبر می‌کردیم.
بازی Assassin’s Creed: Syndicate که داستان جیکوب و ایوی فِرای، خواهر و برادر دوقلویی که در دوران ویکتوریا لندن زندگی می‌کنند را بیان می‌کند، در تاریخ ۲۳ اکتبر (یکم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در تاریخ ۱۹ نوامبر (بیست و هشتم آبان) برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در جریان اخبار مربوط به این بازی، طی روزهای اخیر از باندل پلی‌استیشن 4 بازی Assassin’s Creed: Syndicate رونمایی شد. علاوه بر این، همچنین از طریق زومجی می‌توانید تریلر محتویات انحصاری نسخه پلی‌استیشن 4 Assassin’s Creed: Syndicate را هم مشاهده کنید. منبع: Gamingbolt


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده