نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

هیدکی کامیا، خالق بازی Scalebound از کار کردن با مایکروسافت راضی نیست

هیدکی کامیا، خالق بازی‌های Devil May Cry و Bayonetta که اخیرا برای ساخت بازی کاملا جدید خود با نام Scalebound با کمپانی مایکروسافت همکاری کرده، از کار کردن با ردموندی‌ها رضایت ندارد و اخیرا عصبانیت خود را به معرض نمایش گذاشته است. با زومجی همراه باشید.

ظاهرا عصبانیت کامیا به دلیل تصمیمات تجاری مایکروسافت برای تبلیغ بازی Scalebound بوده است. Scalebound قرار است در کنفرانس گیمزکام ۲۰۱۵ مایکروسافت حضور داشته باشد و این اقدام، حسابی کامیا را عصبانی کرده است.

کامیا که همیشه با جدیت تمام حرف دل خود را زده، طی روزهای اخیر در حساب توئیتر خود با عصبانیت اعلام کرد از برنامه‌های مایکروسافت برای نمایش Scalebound در گیمزکام رضایت ندارد.

این توئیت پس از مدتی به دلایل نامشخصی از صفحه شخصی کامیا پاک شد. اما مدتی بعد این بازیساز معروف در رابطه با دلیل عصبانیت خود گفت:

اگر قرار باشد به نمایشگاه گیمزکام بروم، این کار را تنها به خاطر مردم انجام می‌دهم. دوست ندارم در کنفرانس مایکروسافت حضور پیدا کنم.

البته این اولین باری نیست که کامیا نسبت به بخش تبلیغات مایکروسافت اعتراض کرده است. وی در گذشته بخش تبلیغات این کمپانی را «مسخره و بی‌معنی» خطاب کرده بود.

متاسفانه زمانی که ناشران و بازیسازان با یکدیگر وارد مشاجره می‌شوند، تنها کسانی که ضرر می‌کنند «گیمرها» هستند. با این حال امیدواریم عصبانیت کامیا رفع شود و شاهد نمایش بسیار زیبایی از این بازی موردانتظار در روز سه‌شنبه باشیم.

بازی Scalebound در سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: Gamingbolt


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده