نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

روند تولید بازی Horizon: Zero Dawn پیش از Killzone: Shadow Fall آغاز شده است

استودیو گوریلا گیمز، خالق سری بازی‌های Killzone و بازی جدید Horizon: Zero Dawn، کار ساخت بازی جدید و جهان‌آزاد خود را پیش از ساخت بازی Killzone: Shadow Fall که در زمان عرضه کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شد آغاز کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

گوریلا گیمز با بازی Killzone: Shadow Fall توانایی‌های خود را در کنسول پلی‌استیشن 4  نشان داد. این بازی در زمینه ویژگی‌های به عنوان یک بازی زمان عرضه از نظر بصری بسیار زیبا بود و گوشه‌هایی از قدرت کنسول نسل هشتمی سونی را نشان داد.

شاید فکر کنید نسخه جدید سری بازی‌های Killzone اولین محصولی است که آن‌ها برای پلی‌استیشن 4 تولید کردند. اما براساس صحبت‌های هِرمَن هالست، موسس گوریلا گیمز، تیم آن‌ها پیش از شروع ساخت Killzone: Shadow Fall، کار ساخت Horizon: Zero Dawn را آغاز کرده است.

هالست همچنین گفته است یکی از اهداف اصلی آن‌ها پیش از عرضه بازی Killzone: Shadow Fall، اطمینان خاطر از تکمیل بودن موتور بازیسازی جدید خود بوده است:

تولید یک موتور بازیسازی جدید مزیت‌های زیادی برای استودیو ما داشت. با این حال باید بدانید ما کار تولید بازی Horizon: Zero Dawn را پیش از تولید شدوفال آغاز کردیم.

موتور بازیسازی ما زمانی که تولید هورایزن در جریان داشت به تمام پتانسیل‌های خود رسید. به دلیل این‌که ما روی بازی Killzone Shadowfall کار می‌کردیم و باید این محصول را برای عرضه کنسول پلی‌استیشن 4 آماده می‌کردیم، تکمیل یک موتور بازیسازی جدید در زمان عرضه این کنسول برای ما بسیار حیاتی بود.

نظر شما در این رابطه چیست؟

بازی Horizon: Zero Dawn شما را در نقش اِلوی، شخصیت مونثی که به دلایل نامشخص به شکار روبات‌هایی که شبیه حیوانات رفتار می‌کنند قرار می‌دهد. اگرچه وقایع بازی در یک دنیای پسا-آخرالزمانی اتفاق می‌افتد، اما این دنیا سرسبز و رنگارنگ خواهد بود. دنیای Horizon: Zero Dawn شامل چرخه کامل شبانه‌روز خواهد بود و جنگل‌ها، کوهستان‌ها و خرابه‌هایی که تمدن انسان‌ها در آن‌ها قرار دارد، برای کاوش بازیکنان قرار داده شده است. این بازی در سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p | دانلود ویدیو با رزولوشن 320p

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده