نویسنده: مرتضی تقوی
// جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

تماشا کنید: چگونگی بازسازی محیطی-گرافیکی بازی Gears of War: Ultimate Edition

قطعا بازی Gears of War: Ultimate Edition چیزی فراتر از ارتقای جلوه‌های بصری خواهد بود، اما ما قصد داریم در این مطلب بر روی همین ارتقا‌ی جلوه‌های بصری خوب این نسخه تمرکز کنیم. با تماشا‌ی ویدئویی از صحبت‌های سازندگان و مقایسه‌ی نسخه‌ی قدیم و جدید با زومجی همراه باشید.

بازی Gears of War: Ultimate Edition ساخته‌ی شرکت کوالیشن قرار است یک بازسازی از این سری محبوب باشد، جدا از حرف‌هایی که پیرامون جزئیات دیگر این بازی زده می‌شود، ما در این ویدئو شاهد صحبت‌های سازندگان در مورد این عنوان بازسازی شده هستیم. ویژگی‌های جدید که به بازی اضافه شده‌اند (مانند سیستم نور‌پردازیِ داینامیک (پویا)، سیستم آب‌و‌هوا و شب‌و‌روز) و مقایسه‌های گرافیکی، محیطی و هنری‌ای که بین نسخه‌ی پیشین و نسخه‌ی بازسازی شده‌ی جدید این بازی انجام می‌شود، همگی بخش‌هایی از این ویدئو هستند. محیط بازی‌ای که سازندگان تلاش می‌کنند آن را به تصویر بکشند را شاید بتوان اینگونه توصیف کرد: «یک زیبایی درهم شکسته؛ دنیایی سرشار از اِلِمان‌های زمان و جنگ.» شرکت The Coalition واقعا به خوبی حال‌ و‌ هوای احساسی بازی را درک کرده و تمام تلاش خود را به کار بسته است تا در عین اینکه ریز‌ترین جزئیات آن را ارتقا دهد، از این زیبایی ذاتی و گیم‌پلی هدفمند بازی مراقبت کند.

باید صبر کرد و دید که حاصل دست رنج این شرکت بالاخره چه چیزی از آب در می‌آید. بازی Gears of War: Ultimate Edition در تاریخ ۳ شهریور برای کنسول‌ ایکس‌باکس‌وان و کمی بعد‌تر برای پی‌سی منتشر خواهد شد.

در ادامه می‌توانید ویدئویی از صحبت‌های سازندگان و مقایسه‌ی محیطی-گرافیکی-هنری نسخه‌ی قدیم و جدید را تماشا کنید:

دانلودبا رزولوشن 360p | دانلود با رزولوشن 720p

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده