نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

سونی چگونه معرفی The Last Guardian در E3 2015 را مخفی نگه داشت؟

بازی The Last Guardian پس از چندین سال مجددا در نمایشگاه E3 امسال معرفی شد. در زمان معرفی بازی، فامیتو اوئدا، کارگردان نام‌آشنای این بازی در میان جمعیت حضور داشت، اما چه چیزی باعث شده که حضور او باعث لو رفتن مجدد این بازی نشود؟‌با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بدون شک اگر اوئدا درمیان مردم و اهالی رسانه حضور داشت، این حضور باعث می‌شد معرفی مجدد The Last Guardian فاش شود و اهل رسانه در وبسایت‌های خود اعلام کنند حضور او به معنی معرفی مجدد The Last Guardian است.

اما چه چیزی باعث شده که این معرفی به هیچ‌وجه لو نرود؟‌ شوهی‌ یوشیدا، رئیس استودیوهای سرگرمی سونی اخیرا از این راز پرده برداشته است.

ظاهرا زمانی که مراسم آغاز شده، اوئدا درمیان مردم حضور نداشته و زمانی که ویدیو گیم‌پلی درحال پخش‌شدن بوده و سالن در تاریکی و سکوت کامل به سر می‌برده، به صورت آهسته وارد جمعیت شده است. درادامه می‌توانید تصویری را مشاهده کنید که نتیجه این مخفی‌کاری است. با نگاه به اشخاصی که در اطراف اوئدا قرار دارند، متوجه خواهید شد که هیچ‌کس از حضور  او خبر نداشته است.

CHlw4FMUAAERMJ1

 

یوشیدا درادامه گفته است یکی از طرفداران قبل از شروع نمایشگاه آهنگی را با عنوان «آخرین نگهبان کجاست؟» در شبکه یوتیوب آپلود کرده است. اوئدا دوست داشته در حساب توئیتر خود به این آهنگ اشاره کند، اما انجام این کار مشخص می‌کرد معرفی مجدد بازی The Last Guardian در راه است.

نظر شما در رابطه با این کار هوشمندانه سونی چیست؟

بازی The Last Guardian در سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. اگر هنوز اطلاعات زیادی از این بازی ندارید، می‌توانید اولین نگاه به بازی The Last Guardian را در زومجی مطالعه کنید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده