// شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۰

تماشا کنید: انتقام از «ماریو» در بازی Kill The Plumber

اکنون دیگر زمان انتقام از ماریو، قهرمان نام آشنای بازی‌های ویدیویی رسیده است. Kill The Plumber یا «لوله‌کش را بکشن» نام بازی زیبایی است که جدیدا وارد خدمات گرین‌لایت استیم شده است. در این بازی وظیفه کنترل دشمنان لوله‌کش دارید. در ادامه با زومجی همراه باشید.

از هر نظر که به بازی Kill The Plimber نگاه کنید شاهد شباهت‌های بسیار این بازی نسبت به بازی ماریوی دوست داشتنی خواهید بود. اما این بار تفاوتی در میان است، شما باید ماریو، لوله‌کش محبوب شرکت نینتندو را از بین ببرید. با نگاهی به تصویر هنری بازی شاهد شباهتی هنرمندانه‌ میان شخصیت اصلی Kill The Plimber با ماریو هستیم. در این بازی شما در نقش دشمنان ماریو  وظیفه‌ی استفاده از قدرت‌های خود برای جلوگیری از پیشرفت او را دارید.

picture_Comic-kill-the-plumberداستان بازی به شرح زیر است:

در دوران آرامش پادشاهی، ناگهان لوله‌کشی تصمیم به ساخت لوله و تخریب همه پادشاهی می‌گیرد. برای او سایر مخلوقات مهم نیستند. این لوله کش تا جایی پیش می‌رود که اقدام به ربودن پرنسس می‌کند. به هر شکل ممکن باید او را متوقف کرد، در غیر این صورت پادشاهی در آتش خواهد سوخت.

بازی Kill The plumber تقلیدی مضحک از سایر بازی‌های پلتفرمر است. هدف شما در این بازی جلوگیری از پیشرفت «قهرمان داستان» در هر مرحله است. شما در ابتدا با مینیون‌هایی آرام که حتی قادر به پریدن نیستند، بازی را آغاز می‌کنید. البته این مینیون ها دارای قدرت لازم برای از بین بردن قهرمان هستند. اگر قصد از بین بردن سریع لوله‌کش را دارید می‌توانید با کنترل چند شخصیت به طور همزمان و مهارت‌هایی مانند پرش، استامپ، تیراندازی و حتی پرواز کردن اقدام به کشتن او کنید.

enemies-kill-the-plumber کنترل شخصیت‌های متفاوت با مهارت‌های مختلف در بازی توسط شما

شما در مراحل مختلف قادر به کنترل دشمنان متفاوتی با قدرت‌های خاص برای فائق آمدن بر لوله کش هستید. هرچند نسخه‌ی اولیه‌ حالت بازی‌های فلش/موبایل را دارد، اما با این‌ حال به نظر خریداران تجربه‌‌ای ناب را برروی رایانه‌های شخصی خواهند داشت. Kill The plumber در حال حاضر برروی استیم گرین‌لایت قرار گرفته و طبق گفته‌ی سازندگان نسخه‌ کامل بازی در اواخر سال جاری میلادی در دسترس همگان قرار می‌گیرد. کنترل بازی به شکل ساده‌ای تنها با چهار دکمه انجام می‌شود. شما با استفاده از چهار دکمه باید دشمنان لوله‌کش را کنترل کنید. مراحل بیشتر از چند ثانیه‌ی طول نمی‌کشند.

تِکی‌تاون گروهی از توسعه‌دهندگان بازی‌های مستقل وظیفه‌ی تولید این بازی را برعهده دارند. تِکی‌تاون گروهی تشکیل شده از سه توسعه‌دهنده‌ی  بازی‌های مستقل که وظیفه‌ی تولید این بازی را برعهده دارند.

ویژگی‌های بازی:

  • ۱۰۰ مرحله مختلف و چالشی برای از بین بردن لوله‌کش
  • مراحل مختلفی شامل سیاه‌ چاله‌ها، قلعه، ساحل و حتی زیر آب
  • قابلیت کنترل ۳۰ شخصیت متفاوت
  • رده‌بندی Speedrun (اتمام سریع مراحل)
  • پشتیبانی از کنترلرها
  • حالت چندنفره محلی
  • راه‌های مختلف برای اتمام مراحل

بنابراین آیا شما مدت‌ها به دنبال انتقام گیری از ماریو بوده‌اید؟ این بازی مناسبی برای شما خواهد بود. نسخه‌ی اندروید بازی Kill The plumber اکنون  با قیمت ۳ دلار در دسترس همگان قرار دارد.

دانلود ویدیو با کیفیت 480p | دانلود با کیفیت 720p

منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده