نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

شما محتویات نسخه کالکتور بازی Deus Ex: Mankind Divided را انتخاب کنید

یکی از ایده‌های خلاقانه سازندگان و ناشران، اجازه‌ دادن به کاربران برای انتخاب محتویات نسخه‌های ویژه بازی‌ها است. کمپانی اسکوئر اِنیکس یکی از این ناشران است که اخیرا از کاربران خواسته در انتخاب محتویات نسخه کالکتور بازی Deus Ex: Mankind Divided به آن‌ها کمک کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

علاقه‌مندان با مراجعه به وب‌سایت Deus Ex، می‌توانند از میان ۱۰ گزینه سه گزینه را برای قرارگرفتن در محتویات نسخه کالکتور بازی Deus Ex: Mankind Divided انتخاب کنند.

از مهم‌ترین گزینه‌ها می‌توان به دست روباتیک آدام جِنسِن، شخصیت اصلی بازی، جعبه فلزی و یک مجسمه کوچک از آدام جِنسِن و بیشتر اشاره کرد.

از جمعه همین هفته، با مراجعه به وب‌سایت دیوس‌اِکس می‌توانید محتویات موردعلاقه خود را برای قرارگرفتن در نسخه کالکتور بازی Deus Ex: Mankind Divided انتخاب کنید.

Deus Ex: Mankind Divided در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی، می‌توانید اولین نگاه به بازی Deus Ex: Mankind Divided را در زومجی مطالعه کنید.

اگر هنوز موفق به تماشای «اولین تریلر» گیم‌پلی این بازی نشدید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده گیم‌پلی بازی Deus Ex: Mankind Divided در E3 2015 بپردازید.

اگر به دنیای مرموز این سری علاقه دارید، می‌توانید مقاله مربوط به چهار ستون اصلی سری Deus Ex را در زومجی  مطالعه کنید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده